Οι φιλόδοξοι στόχοι των κυβερνήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου και της Σκωτίας, για την απαλλαγή των σιδηροδρόμων από τις ανθρακούχες εκπομπές αερίων, μέχρι το 2040 και το 2035 αντίστοιχα, μπορούν να επιτευχθούν μέσα από συμφωνίες όπως της Alstom, κορυφαίου κατασκευαστή και παρόχου υπηρεσιών συντήρησης τρένων στη Βρετανία, και της Eversholt Rail, κορυφαίος βρετανικός πάροχος τρένων.
Οι δύο εταιρείες σύναψαν Μνημόνιο Συνεργασίας με στόχο την προμήθεια του πρώτου, ολοκαίνουργιου στόλου 10 τριδύμων συρμών με πρόωση υδρογόνου (HMU) στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία θα σχεδιαστούν και θα κατασκευαστούν εκεί και θα βασίζονται στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας προϊόντων Alstom Aventra
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Alstom έχει κατασκευάσει και το Coradia iLint, τρένο που κινείται με υδρογόνο και είναι ήδη σε λειτουργία στη Γερμανία.
Η Alstom και η Eversholt Rail έχουν συνεργαστεί κατά το παρελθόν πάνω στο «Breeze», μια λύση υδρογονοκίνητου τροχαίου υλικού για τον σιδηρόδρομο του Ηνωμένου Βασιλείου, που σκοπό είχε να μετατρέψει μια υφιστάμενη Ηλεκτρική Πολλαπλή Μονάδα σε μονάδα υδρογόνου. Και οι δύο εταιρείες πιστεύουν ότι υπάρχει ικανή ζήτηση για στόλο νέων τρένων από τους σιδηροδρομικούς φορείς σε ολόκληρη τη Βρετανία. Το εύρος και βάθος της γνώσης, αλλά και της εμπειρίας που αποκτήθηκε από αυτό το έργο, μαζί με την πληροφόρηση των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με τις μελλοντικές στρατηγικές στόλου, ήταν ανεκτίμητης αξίας για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό του προϊόντος.
Αξιοποιώντας τη μακρόχρονη τεχνογνωσία της Alstom στην παροχή υπηρεσιών κινητικότητας για τη Βρετανία, ο συρμός Aventra έχει αναπτυχθεί για να εξυπηρετήσει τα δρομολόγια κύριας γραμμής, που μπορεί να εκτείνεται από συστήματα μετρό υψηλής χωρητικότητας έως υπηρεσίες υπεραστικών γραμμών. Τα τρένα Aventra είναι αρθρωτά, από το μήκος των βαγονιών έως την εσωτερική διάταξη και το σχεδιασμό. Μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν σύμφωνα με τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών, διατηρώντας παράλληλα τα βασικά πλεονεκτήματα, όπως το ελαφρύ αμάξωμα και το χαμηλό κόστος κύκλου ζωής.