Το Ertflix δεύτερο μετά το Netflix στην Ελλάδα

Και πρώτο ανάμεσα στις ελληνικές ψηφιακές τηλεοπτικές πλατφόρμες, έναν χρόνο από τη λειτουργία του.

Την πρωτιά ανάμεσα στις γνωστές ελληνικές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα αποκλειστικά από το Internet σε smart TV, boxset, laptop, tablet και κινητά, κερδίζει το Ertflix, σύμφωνα με τελευταία έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤT, με θέμα τη χρήση που κάνουν οι πολίτες στις λεγόμενες Over The Top (ΟΤΤ) επιφυείς υπηρεσίες Internet.

Η έρευνα της Metron Analysis αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων (επισκεψιμότητα, συχνότητα, κλπ) σε σχέση με τις υπηρεσίες ΤV που διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το internet σε κάθε τύπου συσκευή.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, την πρώτη θέση καταλαμβάνει το Netflix με το Ertflix να έρχεται δεύτερο και τις υπόλοιπες 7 πλατφόρμες που ακολουθούν οι Έλληνες.

Ειδικότερα, κύρια προτίμηση αποτελεί το Netflix σε ποσοστό 85% επί των χρηστών ΟΤΤ υπηρεσιών, ενώ ακολουθεί το Ertflix (26%) και το app της Cosmote (21%).

Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που διερευνήθηκαν (Nova app, Vodafone app, Wind app, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo) συγκεντρώνουν ποσοστά από 10% και κάτω. Επομένως, το Ertflix έχει την πρωτιά ανάμεσα στις ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες τηλεόρασης.

Σημαντική είναι η διείσδυση του Ertflix σε όλα τα κοινά, με μεγαλύτερη τάση σε αυτά που έχουν ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση, στοιχείο που επιβεβαιώνει την ποιότητα και ποικιλία των προγραμμάτων του.

Παράλληλα, στα γενικά στοιχεία βλέπουμε σχεδόν 6 στους 10 χρήστες internet να έχουν κάνει χρήση τουλάχιστον μίας υπηρεσίας/εφαρμογής ΟΤΤ για τηλεοπτικό περιεχόμενο, ιδιαίτερα μικρές ηλικίες/φοιτητές (πάνω από 80%), επιβεβαιώνοντας έτσι και στην Ελλάδα την παγκόσμια τάση για on demand θέαση.

Επιπλέον, το γεγονός ότι το ελληνικό κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει τις ψηφιακές υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου φαίνεται και από το γεγονός ότι καταγράφεται διάρκεια χρήσης περίπου 2,5 ώρες την ημέρα, με 1 στους 2 χρήστες να είναι τακτικοί (heavy/moderate), ενώ η υψηλότερη χρήση εντοπίζεται, βέβαια, στους νέους 16-34 ετών και στους φοιτητές.

Με περισσότερες από 7.300.000 επισκέψεις τον Μάρτιο, το Ertflix ετοιμάζεται να βγάλει στον αέρα τον επόμενο μήνα μια εντελώς νέα εικόνα. Έτσι, θα μπορούν να βλέπουν τη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ στις τηλεοράσεις τους και εκείνοι οι οποίοι μέχρι πρότινος δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν. Αρκεί να διαθέτουν τη λειτουργία Chromecast της Google, είτε έχοντας τη συσκευή Chromecast συνδεδεμένη με την τηλεόραση, είτε μέσα από την Android TV τηλεόρασή τους -ως ενσωματωμένη λειτουργία- που επιτρέπει στις κινητές smart συσκευές να συνδέονται ασύρματα και να μεταδίδουν την εικόνα που θέλουμε να παρακολουθήσουμε στην τηλεόραση.

Επίσης, για πρώτη φορά το Ertflix θα προσφέρει πλοήγηση, η οποία θα είναι προσωποποιημένη ανά χρήστη. Ο κάθε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα εισάγοντας (αν το επιθυμεί) το email του να παρακολουθεί τα προγράμματα από το σημείο που τα έχει αφήσει, καθώς θα αποκτήσει πλέον μνήμη, πχ για τα ποια επεισόδια μιας σειράς έχει παρακολουθήσει ο καθένας. Ακόμη, και βάσει των επιλογών του καθενός, θα μπορεί να ενημερώνεται για τις νέες σειρές και ταινίες που θα προστίθενται στην πλατφόρμα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δημοφιλή