Μετά τα IONIQ 5 και IONIQ 6, το IONIQ 5 N είναι το τρίτο μοντέλο της Hyundai που βασίζεται στην Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group (χωρίς τούνελ μετάδοσης, δημιουργείται ένα επίπεδο δάπεδο με τις μπαταρίες να βρίσκονται από κάτω), και έχει εξελιχθεί με νέες τεχνικές λύσεις για υψηλές επιδόσεις.
Το IONIQ 5 N παρουσιάζει μια δυναμική και μοναδική σχεδίαση που ξεπερνά την απλή αισθητική προσέγγιση, καθώς κάθε οπτικό στοιχείο εξυπηρετεί και ένα λειτουργικό σκοπό βελτιώνοντας το σπορ χαρακτήρα, την αεροδυναμική και την απόδοση του μοντέλου.
Ο χαρακτηριστικός μαύρος, γυαλιστερός εμπρός προφυλακτήρας N με τις ενεργές γρίλιες μαζί με τις εισαγωγές του αέρα και τα τρία εμπρός ενεργά πτερύγια βελτιώνουν τόσο την αεροδυναμική όσο και την απόδοση ψύξης. Η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή N, ο πίσω διαχύτης και η εξαγωγή αέρα συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα.
Χαμηλότερο, φαρδύτερο και με πιο μεγάλα ελαστικά υψηλών επιδόσεων, το IONIQ 5 N διαθέτει επιθετικό στυλ. Οι προφυλακτήρες νέας σχεδίασης αυξάνουν το μήκος του εμπρός και του πίσω μέρους κατά 25 και 55 χιλιοστά, αντίστοιχα. Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν εξελιχθεί από την αρχή, μειώνοντας περαιτέρω το κέντρο βάρους για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής συμπεριφοράς.
Το εσωτερικό του IONIQ 5 N διαμορφώθηκε σύμφωνα με ένα αγωνιστικό concept για χάρη της ιδανικής εργονομίας για τον οδηγό με πιο χαμηλά τοποθετημένα σπορ καθίσματα Ν, νέο, αποκλειστικό τιμόνι N με τρία πλήκτρα ειδικών λειτουργιών και πλήκτρα NGB και μια αποκλειστική κεντρική κονσόλα N με σπορ ταμπλό.
Τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με μοτίβο pixel και διατίθενται σε Alcantara & δέρμα (pure leather), ενώ παντού στο IONIQ 5 N χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά όπως ανακυκλώσιμο χαρτί, νήμα bio PET από ζαχαροκάλαμο, νήμα PET από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET, bio TPO από ζαχαροκάλαμο και δέρμα (pure leather).
Το IONIQ 5 N διατίθεται με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών που έχουν εξελιχθεί από την ίδια την εταιρεία και ελαστικά Pirelli P-Zero 275/35R21 υψηλής πρόσφυσης για βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά καθώς και καλύτερη πρόσφυση στις πίστες.
Το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης, που υποστηρίζεται από μεγάλους δίσκους διαμέτρου 400 χλστ. και 360 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ελαφρύτερη κατασκευή με υβριδικούς δίσκους, μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με τακάκια υψηλής τριβής και ειδικούς οδηγούς αέρα εμπρός και πίσω, ενισχύει τη θερμοχωρητικότητα των φρένων και ψύχει καλύτερα τους δίσκους των φρένων
Ένα μοναδικό και ισχυρό σύστημα αναγεννητικής πέδησης, εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αναπτύχθηκε από την ίδια την εταιρεία και εγγυάται σταθερή απόδοση πέδησης, εξαιρετική διαχείριση θερμότητας και μέγιστη επιβραδυντική δύναμη έως 0,6 G - κορυφαία τιμή για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η θερμική απόδοση του συστήματος συνεργάζεται άψογα με το υδραυλικό σύστημα πέδησης, χωρίς ο οδηγός να το αντιλαμβάνεται.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) Sport παρέχει, σε σύγκριση με το ESC Normal, μεγαλύτερη ελευθερία και περισσότερες γωνίες ολίσθησης στον οδηγό, κάτι που ενισχύει την οδηγική διασκέδαση αλλά και παρέχει υποστήριξη κατά τη δυναμική οδήγηση.
Το N Pedal, που αναπτύχθηκε ως λύση για να αντιμετωπιστεί το βάρος και το μέγεθος των ηλεκτρικών, σχεδιάστηκε για άμεση συμπεριφορά κατά τη στροφή και αυξημένη ευαισθησία στο γκάζι, αυξάνοντας την ισχύ ανάκτησης για να δημιουργήσει μια δυναμική μεταφορά βάρους που βοηθά στην πιο άμεση είσοδο στις στροφές. Επίσης, το N Torque Distribution ρυθμίζει την κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω, παρέχοντας πλήρη δυνατότητα μεταβολής της η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε έντεκα επίπεδα.
Εξάλλου, το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) ελέγχει την ποσότητα της ροπής που καταλήγει στους πίσω τροχούς, βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά στις στροφές με υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την αντιστάθμιση της ολίσθησης των τροχών.
Οι πρόσθετοι αισθητήρες στους τροχούς και η μεγαλύτερη δυνατότητα απόσβεσης χάρη στην αύξηση του μεγέθους των αμορτισέρ απόσβεσης διευρύνουν το εύρος των δυνατοτήτων της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.
Ανταποκρινόμενο σε δεδομένα πραγματικού χρόνου, το σύστημα N Drift Optimizer βοηθά στη διατήρηση της γωνίας drift με την εξισορρόπηση πολλαπλών παραμέτρων του οχήματος.
Η ενσωματωμένη λειτουργία Torque Kick Drift επιτρέπει στον οδηγό να προσομοιώνει τη δράση της «κλωτσιάς στο συμπλέκτη» των πισωκίνητων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για σενάρια οδήγησης που απαιτούν την πιο άμεση έναρξη του drift.
Το IONIQ 5 N αποδίδει μέγιστη ισχύ 650 ίππους και μέγιστη ροπή 770 Nm (με NGB). Το σύστημα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (ECS) ελέγχει την απόσβεση και βελτιώνει το χειρισμό, τη σταθερότητα καθώς και την άνεση της οδήγησης.
Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη σκληρότητα της ανάρτησης για να βελτιστοποιήσει την αντίδραση του IONIQ 5 N σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, είτε στο δρόμο είτε στην πίστα.
Για την αποφυγή της απώλειας της μέγιστης ισχύος λόγω υπερθέρμανσης, το IONIQ 5 N διαθέτει ένα ειδικό σύστημα ψύξης, το οποίο περιλαμβάνει αυξημένη επιφάνεια ψύξης, πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό ψυγείου και αναβαθμισμένη ψύξη λαδιού κινητήρα και μπαταρίας. Το νέο, αποκλειστικά για το N τιμόνι, είναι εξοπλισμένο με τρία ειδικά πλήκτρα λειτουργίας: Normal, Eco και Sport και δύο προσαρμόσιμα πλήκτρα Ν.
Η λειτουργία N Grin Boost (NGB) παρέχει άμεση ώθηση από τους δύο κινητήρες του IONIQ 5 N αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή για δέκα δευτερόλεπτα. Το N Launch Control παρέχει μέγιστη πρόσφυση για την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση, επιτρέποντας στον οδηγό να ξεκινήσει όπως με ένα αγωνιστικό.
Η λειτουργία N Race ενεργοποιεί μια φιλοσοφία που προέρχεται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και βελτιστοποιεί τους πόρους για την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην πίστα.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δίνει στον οδηγό πιο άμεσο έλεγχο στη χρήση ενέργειας από το IONIQ 5 N: Το Sprint μεγιστοποιεί την ψύξη για να δώσει προτεραιότητα στις άμεσες εκρήξεις πλήρους ισχύος.
Ιδανικό για ταχύτατους γύρους και το Endurance περιορίζει τη μέγιστη ισχύ για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων στην πίστα. Ιδανικό για μη ανταγωνιστική οδήγηση σε πίστα.
Το N e-Shift προσομοιώνει τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT των ICE μοντέλων N, ελέγχοντας την απόδοση της ροπής και της ισχύος του κινητήρα και δίνοντας την αίσθηση τραντάγματος μεταξύ των αλλαγών.
Σε συνδυασμό με το N e-Shift για πιο συναρπαστική οδήγηση, το N Active Sound+ παράγει τρεις ήχους - το «Ignition», έναν ήχο κινητήρα και εξάτμισης N με κινητήρα ICE, και δύο φουτουριστικούς ήχους EV, συμπεριλαμβανομένου του εμπνευσμένου από μαχητικά αεροσκάφη «Supersonic»- μέσω οκτώ εσωτερικών ηχείων Bose® Premium Sound και δύο εξωτερικών ηχείων.
Οι οδηγοί μπορούν ακόμη και να «μαρσάρουν» τον «κινητήρα» όταν είναι ενεργοποιημένο το N e-Shift και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται στις θέσεις P ή Ν.
Το IONIQ 5 N διατίθεται στάνταρ με την μπαταρία με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα που έχει εμφανιστεί ποτέ σε EV της Hyundai: 84,0 kWh.
Κι ακόμα, διαθέτει το Hyundai Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) με συνδυασμό ενός πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μιας οθόνης infotainment 12,3 ιντσών, συμπεριλαμβανομένων ειδικών γραφικών και επιλογών για τη λειτουργία N. Περιλαμβάνει ενημερώσεις Over-the-Air (OTA) για την ασύρματη ενημέρωση των λειτουργιών του συστήματος.
Το IONIQ 5 N εξοπλίζεται με το επόμενο στάδιο εξέλιξης των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Hyundai Smart Sense, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης στο δρόμο.