Η Σαντορίνη δεν είναι μόνο ένα από τα εμβληματικότερα νησιά της Ελλάδας, το νησί που κατάφερε πρώτο να διευρύνει την τουριστική περίοδο έχοντας ξενοδοχεία ανοικτά και τον χειμώνα, αλλά και το νησί που συνεισφέρει στο 2,5% του τουριστικού ΑΕΠ της Ελλάδας.
Κατά συνέπεια, είναι λογικό η κυβέρνηση να «πέσει» πάνω στη Σαντορίνη, όπως έκανε με τη Ρόδο και τις πυρκαγιές, αλλά και την Εύβοια.
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στη συνάντηση που είχε με φορείς του νησιού, τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης Αντώνη Παγώνη, και τον πρόεδρο της Ένωσης Ενοικιαζόμενων Δωματίων «η Ατλαντίδα», Λευτέρη Αναπλιώτη, παρουσία της γενικής γραμματέως του Υπουργείου Τουρισμού Βασιλικής Κουτσούκου και του συμβούλου της υπουργού Κωνσταντίνου Ζήκου, συζητήθηκαν πι τρόποι διασφάλισης της σταθερότητας και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος της Σαντορίνης, και της ασφάλειας των επισκεπτών.
«Η προληπτική κινητοποίηση, ο διυπουργικός συντονισμός, η άριστη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων και η συνεπής επικοινωνία αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του κρατικού μηχανισμού στην αντιμετώπιση της κατάστασης. Βρισκόμαστε σε ανοικτή γραμμή με τους παράγοντες του τουρισμού και συνεργαζόμαστε στενά με το Κράτος, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους επαγγελματίες του κλάδου για την επιτυχή διαχείριση της τουριστικής περιόδου, εστιάζοντας στην ασφάλεια, την καινοτομία και την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών», είπε η υπουργός, επισημαίνοντας ότι «η Σαντορίνη είναι ένας εμβληματικός προορισμός του ελληνικού τουρισμού και αποτελεί προτεραιότητά μας η διασφάλιση της σταθερότητας και της ανταγωνιστικότητάς της. Το Υπουργείο Τουρισμού παραμένει στην πρώτη γραμμή, στηρίζοντας έμπρακτα τη Σαντορίνη μέσα από στοχευμένες δράσεις. Με άμεση κινητοποίηση, συντονισμό και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, εργαζόμαστε για την έγκαιρη προετοιμασία της επόμενης τουριστικής περιόδου, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη επισκεπτών και επαγγελματιών. Διασφαλίζουμε ότι η Σαντορίνη θα παραμείνει ένας κορυφαίος και ασφαλής παγκόσμιος προορισμός».
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της στενής συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ώστε να διαμορφωθεί ένα ενιαίο μήνυμα που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη τόσο των επισκεπτών όσο και των επαγγελματιών του τουρισμού.