Ηταν η δήλωση του Φάρελ Γουίλιαμς «Ο Τίφανι και εγώ είμαστε αρραβωνιασμένοι» στο WWD _ και μάλιστα χαμογελώντας - που άφησε υπόνοιες για συνεργασία - σταθμό κατά την διάρκεια της πρώτης επίδειξης του ιάπωνα σχεδιαστή, Νίγκο, για τον οίκο Κένζο.
Αφορμή η εμφάνιση του αμερικανού ράπερ, τραγουδιστή, τραγουδοποιού, μουσικού παραγωγού και παραγωγού ταινιών με ένα ζευγάρι γυαλιών σε σχήμα δακρύων στολισμένα με διαμάντια.
Τα γυαλιά ηλίου είναι το «πρώτο από πολλά πράγματα που θα κάνω με τον Τίφανι», είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά. .
Ερωτηθείς για τη συνεργασία, απάντησε: «Όχι, είναι διαφορετικό. Είναι μια συνεργασία… Είναι να βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά».
Πιεσμένος για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα γυαλιά και τη συνεργασία, ο Γουίλιαμς απάντησε: «Δεν μπορώ να τα αποκαλύψω όλα τώρα. Δεν θέλω να μπω πολύ σε λεπτομέρειες, εντάξει, γιατί είμαστε εδώ σήμερα για να γιορτάσουμε τον αδερφό μου Νίγκο...»
Ολα έμοιαζαν καλά κι ανθηρά, ιδιαίτερα μετά και την ανακοίνωση εκ μέρους του οίκου στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram με τη φωτογραφία του Φάρελ να φορά τα εν λόγω γυαλιά ηλίου «ειδικά σχεδιασμένα» από τον Tiffany & Co.
Κι όμως, ανεξάρτητα από τον ενθουσιασμό για την συνεργασία, οι χρήστες στο Διαδίκτυο δεν άργησαν να ... χαλάσουν το κλίμα υπογραμμίζοντας την τεράστια ομοιότητα των γυαλιών αυτών με τα σπάνια διαμαντένια και σμαραγδένια γυαλιά βγήκαν σε δημοπρασία στο Λονδίνο τον περασμένο Οκτώβριο με πολύ μεγάλη πιθανότητα να ανήκουν στην Δυναστεία των Μουγκάλ (Μογγολική Αυτοκρατορία της Ινδίας), που κυβέρνησε τον 16ο και τον 17ο αιώνα, από το 1526 έως το 1857 και ήταν γνωστή για πλούσια καλλιτεχνικά και αρχιτεκτονικά επιτεύγματα.
«Η Τίφανι κι ο Φάρελ διαφημίζουν καινούργια συνεργασία κι εγκαλούνται για αντιγραφή κειμηλίων της δυναστείας των Μουγκάλ» γράφτηκε στον λογαριασμό DietPrada που στηλιτεύει όλα τα περίεργα του χώρου της μόδας.
«Εχω βαρεθεί τόσο την αντιγραφή. Κάνε κάτι καλύτερο Φάρελ», έγραψε η Αναμπελ Ντέιβινσον, της Vogue, ειδική στα κοσμήματα.
Ο Tiffany & Co., που τώρα ανήκει στην LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, έχει δοκιμάσει να εκσυγχρονίσει την εικόνα ενός οίκου που έχει ιστορία δυο αιώνων με εκπληκτικές συνεργασίες, όπως μια πρόσφατη με την μάρκα σκέιτερ Supreme που περιελάμβανε ένα μαργαριταρένιο κολιέ και ένα μαχαίρι τσέπης σε σχήμα κλειδιού. Μόνο που στην περίπτωση του Φάρελ Γουίλιαμς - με ανοιχτό το ζήτημα copyright - το «άνοιγμα» ίσως βγει ξυνό...
ΠΗΓΗ: WWD , sportskeeda.com