Το Mission: Impossible 7 δεν κάνει πρεμιέρα στις Κάννες, αλλά ο Τομ Κρουζ «είναι» εκεί

Εκεί, όπου αυτές τις μέρες χτυπά η καρδιά του παγκόσμιου κινηματογράφου.
 (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)
via Associated Press

Μπορεί ο Τομ Κρουζ να μην παρευρίσκεται στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, όπου το «Top Gun: Maverick» έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το 2022 με ένα λαμπερό event (που τα είχε όλα, έως και πτήση γαλλικών μαχητικών αεροσκαφών), αλλά ο Αμερικανός σταρ είναι και πάλι «παρών» στη Νότια Γαλλία -με άλλο τρόπο.

Όσοι βρίσκονται αυτές τις μέρες στην Κρουαζέτ, είναι αδύνατο να μην έχουν δει τη γιγάντια οθόνη LED που βρίσκεται έξω από το διάσημο ξενοδοχείο Carlton- τοπόσημο των Καννών- στην οποία προβάλλεται σε λούπα, ήδη από την έναρξη του Φεστιβάλ, το τρέιλερ του «Mission: Impossible - Dead Reckoning Part 1».

Η έβδομη ταινία του επιτυχημένου franchise δεν έχει σχέση με τη φετινή διοργάνωση -κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες τον Ιούλιο-, αλλά όπως λέει ο Marc Weinstock, πρόεδρος παγκόσμιου μάρκετινγκ και διανομής της Paramount «έχουμε αυτό το location εδώ και χρόνια γιατί βρίσκεται στην καρδιά της δράσης του Φεστιβάλ. Οι Κάννες είναι ένα διάσημο φεστιβάλ με παγκόσμια εμβέλεια, γι′ αυτό και επιλέξαμε να κάνουμε εδώ την πρεμιέρα του Top Gun: Maverick. Είναι το τέλειο σκηνικό για την προβολή μιας ταινίας του Τομ Κρουζ».

Δεν είναι μόνο η τελευταία υπερπαραγωγή του Κρουζ που διαφημίζεται στην Κρουαζέτ . Η Disney έχει τοποθετήσει τεράστιες αφίσες του «Indiana Jones and the Dial of Destiny», που έκανε πρεμιέρα εκτός συναγωνισμού πριν από λίγες ημέρες, ενώ ανάλογα έχει κινηθεί και η Sony για το «Gran Turismo», κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου video game που έρχεται στις αίθουσες τον Αύγουστο. Καθώς το διεθνές box office συνεχίζει να ανακάμπτει από την πανδημία, τα στούντιο του Χόλιγουντ επέστρεψαν για να διαφημίσουν τις μεγαλύτερες παραγωγές τους στο διεθνές κοινό.

Την περασμένη χρονιά, όταν το υπερπολυτελές Carlton ήταν ακόμη κλειστό λόγω της εκ βάθρων ανακαίνισης, η Paramount είχε τοποθετήσει μία παρόμοια οθόνη για το «Top Gun: Maverick» στο γρασίδι του Grand Hotel. Η ταινία ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με εισπράξεις 1,49 δισ. δολαρίων στο παγκόσμιο box office.

Με πληροφορίες από Variety

Δημοφιλή