Το νέο υβριδικό DS 3 με υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση

Καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους.
Το νέο DS 3 HYBRID.
Το νέο DS 3 HYBRID.
DS

Λίγο πριν από το λανσάρισμα νέων καινοτόμων και 100% ηλεκτρικών μοντέλων της, η DS Automobiles εισάγει νέες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές με πρώτη από όλες το νέο DS 3 HYBRID.

Με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, ξεκινά αθόρυβα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα δύο διαφορετικές μορφές ενέργειας για αξιοσημείωτη οδηγική άνεση και τεράστια αποδοτικότητα. Σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία HYBRID καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.

Οδηγώντας ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στο μοτέρ βενζίνης στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος για καλύτερες επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι επειδή στην πόλη κινείται σχεδόν αθόρυβα ή εντελώς αθόρυβα, για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

DS

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, το DS 3 HYBRID έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%) σε 112 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, και συνεπώς το DS 3 HYBRID δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38%.

Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα HYBRID δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, όντας ίδια ακριβώς με την βενζινοκίνητη έκδοση.

Το σύστημα κίνησης του DS 3 HYBRID αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2lt - 136 ίππων / 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm. Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Δημοφιλή