Το σημερινό Peugeot 3008 είναι ένα best-seller με πάνω από 1.320.000 πελάτες σε 130 χώρες. Η γαλλική μάρκα έχει δεσμευθεί να προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2025, και το σύνολο των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2030, να είναι ηλεκτρικά μοντέλα.
Τώρα, με την αποκάλυψη του νέου 3008, εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία STLA Medium της Stellantis, η οποία ανεβάζει τη μάρκα σε άλλο επίπεδο.
Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία, με τα πιο σημαντικά κριτήρια για τους πελάτες: αυτονομία (έως 680 χλμ.), χρόνος επαναφόρτισης (30 λεπτά), οδηγική απόλαυση, επιδόσεις, αποδοτικότητα, συνδεδεμένες υπηρεσίες και λειτουργίες (Trip Planner, Έξυπνη φόρτιση, τεχνολογία V2L, και ενημερώσεις Over The Air) ALLURE & GT με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού για να είναι απλές οι επιλογές.
Θα διατίθενται με υβριδικό κινητήριο σύνολο, plug-in υβριδικό καθώς και τρία αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα (210 ίππων, 230 ίππων μεγάλης αυτονομίας, και 320 ίππων με διπλό κινητήρα (κίνηση και στους 4 τροχούς).
Το νέο 3008 γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στο fastback SUV στυλ του. Με το δυναμικό και αεροδυναμικό σχήμα του. Οι έντονες γραμμές του αιλουροειδούς αμαξώματος του νέου 3008, τονίζουν επίσης και τις καλά ισορροπημένες διαστάσεις του οχήματος (μήκος: 4,54μ. πλάτος: 1,89μ., ύψος: 1,64μ.), οι οποίες παραμένουν από τις πλέον ’συμπαγείς΄ της κατηγορίας C SUV, ενώ εξακολουθεί να παρέχει άφθονο χώρο επιβατών και αποσκευών.
Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις. Το 3008 GT διατίθεται στάνταρ με τη νέα τεχνολογία Pixel LED, η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη δέσμη των προβολέων στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Το εντυπωσιακό πίσω τμήμα του νέου 3008 με το δυναμικό στυλ, υπογραμμίζεται και από την εμβληματική φωτεινή υπογραφή με τους τρείς όνυχες, διατηρώντας παράλληλα αρκετό χώρο στη δεύτερη σειρά των καθισμάτων, και όγκο χώρου αποσκευών (520 λίτρα, ανεξάρτητα τον κινητήρα).
Εκτός από την εντυπωσιακή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών του νέου PEUGEOT Panoramic i-Cockpit, η έντονη γοητεία και ο τεχνολογικός χαρακτήρας της καμπίνας ενισχύονται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, ο οποίος μπορεί να εξατομικευθεί σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις.
Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό φιλοξενούνται τα χειριστήρια i-Toggles, τα πλήρως προσαρμόσιμα πλήκτρα αφής που μπορούν να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις αγαπημένες λειτουργίες του χρήστη: κλήση μιας αποθηκευμένης επαφής, έναρξη πλοήγησης σε έναν συχνά χρησιμοποιούμενο προορισμό, συντονισμός του ραδιοφώνου σε έναν αγαπημένο σταθμό, ρύθμιση της ιδανικής θερμοκρασίας κλιματισμού, και τα λοιπά.
Όλα τα χειριστήρια στο νέο τιμόνι έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη μέγιστη εργονομία. Ανιχνεύουν αυτόματα το άγγιγμα των δακτύλων του οδηγού, αλλά ενεργοποιούνται μόνο όταν πατηθούν, για να αποφευχθούν τυχόν λανθασμένες εντολές. Επιπλέον υπάρχουν δύο paddles πίσω από το τιμόνι, για τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Στο νέο 3008 GT, το νέο μικρό τιμόνι διαθέτει στάνταρ θερμαινόμενη στεφάνη.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης μέσω ενός χειριστηρίου που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στο E-3008 να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του στις επιθυμίες του οδηγού ή/και στις συνθήκες κυκλοφορίας: Normal mode, Eco mode, Sport mode και 4WD mode.
Το νέο 3008 περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της Peugeot στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.
Το νέο 3008 αποτελεί τον κύριο εκφραστή της υπεροχής της Peugeot στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Ο υβριδικός κινητήρας HYBRID 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6 – Dual Clutch Transmission) προσφέροντας ισχύ 136hp (100 kW).
Το νέο 3008 Hybrid, προσφέρει περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (zero-emission electric mode) στις καθημερινές διαδρομές, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων έως 20%, προσφέροντας συνολική αυτονομία έως 640km χάρη στο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55lt.
Εξάλλου, το νέο 3008 Plug-In Hybrid δεν κάνει συμβιβασμούς καθώς ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της 100% ηλεκτρικής οδήγησης για τις καθημερινές διαδρομές και την αυτονομία που παρέχει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερες διαδρομές και ταξίδια.
Ο κινητήρας 1.6 PLUG-IN HYBRID 195 e-DCS7 συνδυάζεται με ένα νέο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (e-DCS7 – Dual Clutch Transmission) προσφέροντας ισχύ 195hp (143 kW).
To νέας γενιάς Plug-In υβριδικό σύστημα (Gen2 PHEV) εφοδιάζεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 21kW (διπλάσια τιμή σε σχέση με το Gen1), προσφέροντας έως και 87km αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης και περισσότερα από 100km αυτονομίας σε συνθήκες αστικής οδήγησης.
Χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55lt, το νέο 3008 Plug-In Hybrid, προσφέρει αυτονομία έως 635χλμ.
Tο νέο 3008 Plug-In Hybrid διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό ενσωματωμένο φορτιστή 7,4kW και καλώδιο Mode 3, προσφέροντας πλήρη φόρτιση σε λιγότερο από 3 ώρες.