Η Γουχάν, η κινεζική πόλη που έχει συνδεθεί όσο καμία άλλη παγκοσμίως με το ξέσπασμα της καταστροφικής πανδημίας Covid-19, λάνσαρε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να προσελκύσει ταξιδιώτες να βιώσουν την ομορφιά της.
Ο τίτλος του βίντεο είναι «Ας βρεθούμε στη Γουχάν» και δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Γραφείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Γουχάν, κάνοντας αναφορά στα καλύτερα της πόλης, από το σουρεαλιστικό πλωτό δάσος της στον υγρότοπο της λίμνης Ζανγκτού έως τον φωτισμένο ιστορικό πύργο Yellow Crane (σ.σ. Κίτρινος Γερανός), μαζί με τους ντόπιους που τρώνε νουντλς.
«Η Γουχάν δεν διστάζει ποτέ να δείξει την ομορφιά της, και όσοι την αγαπούν ελπίζουν ότι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να το καταλάβουν», αναφέρει η επίμαχη ανάρτηση στο Facebook .
Ως το αρχικό επίκεντρο της πανδημίας του κορονοϊού, η Γουχάν εφάρμοσε 76 ημέρες lockdown, από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 8 Απριλίου. Καταγράφηκαν περισσότερες από 50.000 μολύνσεις Covid-19 και πάνω από 3.800 θάνατοι.
Το lockdown δεν επιβράδυνε απλώς τα ποσοστά μόλυνσης - η πόλη δεν έχει αναφέρει κανένα τοπικό κρούσμα από τον Μάιο - αλλά ενίσχυσε εκπληκτικά την εικόνα της πόλης, κάνοντας την πιο ελκυστική.
Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο από το Κινεζικό Κέντρο Ερευνών Τουρισμού, η Γουχάν ήταν ο Νο.1 προορισμός που ήθελαν να επισκεφθούν οι Κινέζοι πολίτες μετά την υποχώρηση της κρίσης.
Πολλοί χρήστες στο διαδίκτυο επαίνεσαν τους ανθρώπους της πόλης για την επιμονή και την εργατικότητά τους κατά τη διάρκεια του lockdown.
Δελεαστικό ή πολύ ωραιοποιημένο;
Ορισμένοι χρήστες στην κινεζική πλατφόρμα Weibo σχολίασαν ότι το βίντεο ήταν υπέροχα γυρισμένο και έδειχνε τις διαφορετικές πτυχές της πόλης.
«Η ομορφιά της Γουχάν έχει προβληθεί τέλεια. Λατρεύω τη Γουχάν», έγραψε κάποιος.
Ενας άλλος συμφώνησε με τις επιλογές των τοπίων - και είπε ότι περιλαμβάνει μερικές επιλογές εκτός πεπατημένης.
Ωστόσο, πολλοί πιστεύουν ότι το βίντεο ήταν πολύ «φανταχτερό» και δεν αντιπροσωπεύει το αληθινό πρόσωπο της πόλης.
«Το βίντεο θα μπορούσε να αναφέρεται σε οποιαδήποτε πόλη με ποτάμι. Το θέμα και οι καλύτερες στιγμές της δεν ξεχωρίζουν», τόνισε ένας χρήστης.
«Δεν είναι ρεαλιστικό», σχολίασε ένας άλλος.
Αυτή, πάντως, δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της Γουχάν να ενισχύσει την τουριστική της βιομηχανία μετά το ξέσπασμα της Covid-19.
Από τον Αύγουστο, η πόλη παρουσίασε μια σειρά από καμπάνιες που στοχεύουν τους εγχώριους ταξιδιώτες, προσφέροντας τους δωρεάν είσοδο σε σημαντικά αξιοθέατα και νυχτερινές περιηγήσεις.
Πηγή: CNN