Το ολοκαίνουργιο ASX της Mitsubishi από 27.730 ευρώ

Με συστήματα κίνησης Plug-in Hybrid, Hybrid και Mild Hybrid και με πλήρη σειρά τεχνολογιών ADAS.
MITSUBISHI

Ηρθε στην Ελλάδα η νέα γενιά του Mitsubishi ASX που υποστηρίζεται από την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση της εταιρείας.

Το νέο ASX τοποθετείται στην καρδιά της βασικής κατηγορίας B-SUV και βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, επωφελούμενη από τις συνέργειες που προσφέρει η συμμαχία καθώς προσφέρεται με διευρυμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, όπως Plug-in Hybrid, Full Hybrid και Mild Hybrid, ,ε προηγμένα συστήματα ασφάλειας καθώς και με όλα τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ψηφιοποίησης.

Σχεδιαστικά, στο εμπρός τμήμα, η μάσκα Dynamic Shield αναδεικνύει το εμβληματικό λογότυπο με τα τρία διαμάντια, ενώ το νέο λογότυπο ASX και το λεκτικό σήμα της Mitsubishi βρίσκονται στην πίσω πόρτα. Φέρει τροχούς 17” ή 18”.

MITSUBISHI

Στην καμπίνα, η νέα γενιά ASX ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto, Smartphone-link Display Audio (SDA) σε οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών σε οριζόντια ή κάθετη διάταξη αντίστοιχα, ψηφιακή οθόνη οδηγού (Digital Driver Display) και ηχοσύστημα BOSE Premium στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, το συρόμενο κάθισμα παρέχει άνεση αλλά και πρόσθετη ευελιξία. Καθώς μπορεί να μετακινείται σε μια διαδρομή έως και 16 εκ. προς τα εμπρός, απελευθερώνει περισσότερο χώρο - είτε προσθέτοντας επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο πορτ μπαγκάζ είτε διευρύνοντας το χώρο για τα πόδια των επιβατών. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον 114 λίτρα χωρητικότητας, πλέον των 442 λίτρων που παρέχονται μεταξύ του δαπέδου του πορτ μπαγκάζ και των καθισμάτων μέχρι το ύψος της πλάτης τους.

Το μοντέλο εμπλουτίζεται με μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως Forward Collision Mitigation με ανίχνευση πεζών, προειδοποίηση απόστασης (Distance Warning), προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist), αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), cruise control, αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας (Rear View Camera).

Η προσθήκη της τεχνολογίας MI-PILOT, που ελέγχει την επιτάχυνση, την πέδηση και το σύστημα διεύθυνσης μειώνει την κούραση του οδηγού στον αυτοκινητόδρομο σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ή στην κίνηση της πόλης.

MITSUBISHI

Ως προς τα κινητήρια σύνολα, η βασική έκδοση τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0lt MPI-T, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μονάδα αποδίδει ισχύ 91 hp (67kW) και ροπή 160Nm, με κατανάλωση 5,7 λίτρα/100χλμ.

Η έκδοση 1.3lt DI-T με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα συνδυάζετα με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Ενσωματώνοντας μια μίζα-γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V, επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιβράδυνσης όσο και κατά τη φάση της πέδησης, καθώς και ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 140 hp (103kW) με χειροκίνητο κιβώτιο και 260Nm ροπής. Η κατανάλωση έχει μετρηθεί αντίστοιχα στα 5,7 λίτρα/100χλμ.

Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης (HEV) συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6lt με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα multi-mode αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μονάδα των 143 hp (105kW) καταναλώνει 4,6 λίτρα/100χλμ.

Η plug-in υβριδική έκδοση αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6lt σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 10,5 kWh και μπορεί να διανύσει έως και 62 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες πόλης. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε μόλις 3 ώρες. Βάσει των μετρήσεων έχει μέση κατανάλωση 1,3 λίτρα/100χλμ., αποδίδοντας ισχύ 159 hp (117kW).

Η νέα γενιά της ενσωματωμένης τεχνολογίας Dynamic Chassis Control της Mitsubishi Motors ενισχύει τις επιδόσεις των κινητηρίων συνόλων, ενώ το σύστημα Multi-Sense νέας γενιάς ελέγχεται μέσω του SDA, και επιτρέπει στον οδηγό να εξατομικεύει την απόκριση του τιμονιού, το δυναμικό έλεγχο πλαισίου και την παροχή ισχύος.

Καταλήγοντας, είναι διαθέσιμα, ανάλογα την έκδοση, τρία drive modes: ECO για προτεραιότητα στη μέγιστη αποδοτικότητα, PURE για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση και SPORT για μέγιστη παροχή ισχύος και προσαρμογή των ρυθμίσεων δυναμικού ελέγχου πλαισίου και της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης για αυξημένη οδηγική απόλαυση. Το δε MY SENSE επιτρέπει στον οδηγό να εξατομικεύει την οδηγική εμπειρία καθώς και τον εσωτερικό φωτισμό, επιλέγοντας από οκτώ χρώματα φωτισμού LED.

Τιμές από 27.730 ευρώ.

Δημοφιλή