Μια startup εταιρεία με έδρα το Μιλάνο, εισβάλει στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας με εντυπωσιακό τρόπο. Τουλάχιστον αυτό υπόσχεται το πρώτο της μοντέλο, ένα ξεχωριστό SUV.
Η Aehra, η νέα παγκόσμια μάρκα ultra premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποκάλυψε την εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου, που συνδυάζει κομψότητα και φουτουριστικά στοιχεία.
Εχοντας τεράστιο μήκος 5,1μ., μεγάλο πλάτος στα 2μ. και ικανοποιητικό ύψος στα 1,64μ., το μακρύ μεταξόνιο των 3μ. δημιουργεί τεράστιους χώρους στο εσωτερικό, ικανούς να χωρέσουν και υψηλόσωμους μπασκετμπολίστες.
Η αεροδυναμική σιλουέτα διακρίνεται από τους κοντούς προβόλους, εμπρός και πίσω, το χαμηλό μπροστινό άκρο και τους στενούς επιμήκεις προβολείς που συνδυάζονται με λωρίδες φωτισμού LED, που τονίζουν τις εξωτερικές άκρες των κάτω αεραγωγών.
Στο SUV της Aehra, ξεχωρίζουν οι επιβλητικοί τροχοί 285/35 σε ζάντες 23 ιντσών μπροστά και 24 ιντσών πίσω, οι εξωτερικοί καθρέπτες, εμπνευσμένοι από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, αλλά κυρίως οι πόρτες που, ναι μεν, ανοίγουν προς τα πάνω, αλλά παραπέμπουν στο άνοιγμα των φτερών της νυχτερίδας και όχι πεταλούδας, όπως συνηθίζεται σε τέτοια ανοίγματα θυρών. Αυτό δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη ευκολία εισόδου και εξόδου.
«Με το SUV Aehra, έχουμε αποφύγει τους συντηρητικούς περιορισμούς που έχουν επιβαρύνει όλους τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην προσέγγισή τους στο σχεδιασμό ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι σήμερα. Ακολουθήσαμε μια πολύ θαρραλέα προσέγγιση σε κάθε πτυχή, στη μηχανική, στη διάταξη του εσωτερικού, στα υπερσύγχρονα βιώσιμα υλικά που χρησιμοποιούμε και στον τρόπο με τον οποίο επαναπροσδιορίζουμε ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη», ανέφερε ο Filippo Perini, επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, τονίζοντας ότι χρησιμοποιήθηκε κατασκευή μονοκόκ, η οποία, ενώ ήταν ευρέως διαδεδομένη στην Ιταλία κατά το παρελθόν, τώρα συνήθως προορίζεται μόνο για supercars.
Η δε σχεδίαση του μοντέλου είναι άκρως αεροδυναμική, για μικρότερη αντίσταση αέρα, καλύτερη ψύξη και θερμική διαχείριση της μπαταρίας, αυξάνοντας την αυτονομία, ενώ υπάρχουν και κινητά στοιχεία εμπρός και πίσω, που ταυτόχρονα βελτιώνουν την ενεργητική ασφάλεια.
Καταλήγοντας, το μοτέρ αποδίδει από 550 – 600kW, επιτρέποντας τελική ταχύτητα έως 265 χλμ./ώρα και αυτονομία 800 χλμ., αλλά όχι με τέτοια ταχύτητα!
Η τιμή του θα κυμαίνεται από 160 – 180 χιλιάδες δολάρια.
Ένα δεύτερο, αλλά sedan μοντέλο, θα παρουσιαστεί την άνοιξη του 2023.