Το 10ο λογότυπο στα 103 χρόνια της Citroen, από το 1919, είναι γεγονός. Η γαλλική μάρκα, παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα, το νέο λογότυπο και το νέο ολόγραμμα, ουσιαστικά με το πρωτότυπο όχημα Oli (all-ë), ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί παγκόσμια προϊόντα από τα μέσα του 2023 και ύστερα.
Οσον αφορά στο Oli, πρόκειται για ένα εντυπωσιακό εννοιολογικό μανιφέστο ευφυών ιδεών, που αμφισβητεί το status quo, ένα όχημα για ευέλικτη και απολαυστική, αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση για τη βελτίωση του τρόπου ζωής όλων των ειδών ανθρώπων.
Το μοντέλο βασίζεται στο καινοτόμο Ami και στοχεύει στην αξιολόγηση του κύκλου ζωής, μέσω μειωμένου βάρους και πολυπλοκότητας, χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, έχει ανθεκτικότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής.
Εχοντας βάρος 1000 κιλά και εμβέλεια 400 χλμ., μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 10kWh/100χλμ. Μάλιστα, μπορεί να φορτίσει 20% - 80% σε περίπου 23 λεπτά.
Το πρωτότυπο είναι ένα όχημα για καθημερινή χρήση, με πολλαπλές δυνατότητες, μπορεί να δίνει ενέργεια και να φορτίζει άλλες συσκευές, διαθέτει πανομοιότυπες μπροστινές πόρτες, προφυλακτήρες και προστατευτικά στοιχεία, επίπεδα πάνελ και γυαλί, υλικά χαμηλού βάρους, ισχυρό καπό, οροφή και πάνελ κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο χαρτόνι κηρήθρας, υβριδικούς τροχούς από χάλυβα/αλουμίνιο επενδυμένοι με βιώσιμα και έξυπνα ελαστικά Goodyear Eagle GO, πρωτοποριακό εσωτερικό με ταμπλό, προβολέα HMI «Smartband» και infotainment «φέρτε τη δική σας συσκευή», άνετα καθίσματα με «δικτυωτή» πλάτη, δάπεδο που πλένεται και μπορεί εύκολα να ανακαινιστεί, να αναβαθμιστεί και να επισκευαστεί με ανακυκλωμένα εξαρτήματα και να μεταπωληθεί.