Το «συνταξιοδοτημένο» αεροπλανοφόρο USS Kitty Hawk - εξυπηρέτησε το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό από τον Πόλεμο του Βιετνάμ μέχρι και τον Δεύτερο πόλεμο στο Ιράκ - αναμένεται να γίνει παλιοσίδερα.
Το αεροπλανοφόρο μήκους 319 μέτρων και πλάτους 77 μέτρων το οποίο πραγματοποιεί το τελευταίο του ταξίδι, από την Ουάσιγκτον στο Τέξας αποκτήθηκε πέρυσι από την International Shipbreaking Limited of Brownsville έναντι του συμβολικού ποσού του 1 δολαρίου.
Κατά τη διάρκεια των 48 ετών υπηρεσίας πήρε μέρος σε αμέτρητες μάχες. Ναυπηγήθηκε 1960 και υπήρξε το πρώτο αεροπλανοφόρο, το οποίο τροφοδοτούταν με πετρέλαιο. Η φήμη του γιγαντώθηκε κατά τη διάρκεια του Πολέμου στο Βιετνάμ αλλά και φυσικά, κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου.
Το πλοίο εξαπέλυσε 185 μεγάλα πλήγματα, 150 από αυτά εναντίον του Βόρειου Βιετνάμ, χτυπώντας τις περιοχές του Ανόι και του Χαϊφόνγκ 65 φορές.
Ωστόσο, καθώς συνεχιζόταν ο πόλεμος του Βιετνάμ, το πλοίο άρχισε να αντιμετωπίζει εκτεταμένες δυσκολίες που, σύμφωνα με την ιστορία του Ναυτικού, «προκάλεσαν μια σχεδόν αφόρητη πίεση στο πλήρωμα». Οι αναφορές των εφημερίδων εκείνη την εποχή αναφέρουν ότι το πλήρωμα αποτελούνταν από 300 μαύρους ναύτες από τους 4.500. Η τελευταία του αποστολή στη χώρα της Ασίας έλαβε χώρα το 1972.
Το 1984, κατά τη διάρκεια κοινών ασκήσεων με τη Νότια Κορέα, το Kitty Hawk ενεπλάκη σε ένα ατύχημα, ενόσω έπαιζε το παιχνίδι της «γάτας και του παιχνιδιού» με ένα σοβιετικό υποβρύχιο K-314, το οποίο είχε πλήρωμα 90 ατόμων. Στις 21 Μαρτίου, κατά τη διάρκεια ενός από τα πολλά «κυνηγητά», το K-314 προσέκρουσε κατά λάθος στο αμερικανικό αεροπλανοφόρο.
Ευτυχώς από τη σύγκρουση δεν υπήρξαν νεκροί, ενώ το υποβρύχιο κατάφερε να φθάσει στο σοβιετικό λιμάνι του Βλαδιβοστόκ, προκειμένου να επιδιορθώσει τις ζημιές του.
Στις αρχές του ’90, το αεροπλανοφόρο μεταφέρθηκε στη Σομαλία και λειτουργούσε ως βάση για τις αεροπορικές επιθέσεις εναντίον του Ιράκ. Το καλοκαίρι του 1998, το Kitty Hawk βρέθηκε στην Ιαπωνία και εντάχθηκε στον 7ο Στόλο του Αμερικανικού Ναυτικού. Εκεί έμεινε έως και το 2009, όταν ελήφθη η οριστική απόφαση απόσυρσής του.
Προς το τέλος της ζωής του πλοίου, η Ένωση Βετεράνων του Kitty Hawk προσπάθησε να το μετατρέψει σε μουσείο.