Η Rakuten Viber , μια από τις μεγαλύτερες εφαρμογές επικοινωνίας παγκοσμίως, που κατέχει πάνω από το 75% της αγοράς στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, έχει πλέον το δικό της κόμβο εξερεύνησης περιεχομένου. Η πλατφόρμα παρουσιάζει τα Κανάλια, το απόλυτο μέρος για να ακολουθούμε influencers, ενημέρωση, χόμπι και άλλα.
Το πιο πρόσφατο προϊόν του Viber –τα Κανάλια- γίνεται μια πύλη για όσους θέλουμε να ακολουθούμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο. Με στόχο να γίνει μια σούπερ εφαρμογή, το Viber έχει ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών εκτός από τις βασικές του λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων.
Πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου, παραγγελίες ταξί ή φαγητού, μετεωρολογικές προβλέψεις και άλλα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα, κάνοντας το ταξίδι του χρήστη πιο βολικό και απλό.
Οι χρήστες της εφαρμογής μπορούμε να συμμετέχουμε σε δημοσκοπήσεις και κουίζ και να έχουμε πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο. Ανεξάρτητα από το αν ασχολούμαστε με τον αθλητισμό, την εκπαίδευση, τη μουσική, την ψυχαγωγία ή τη μαγειρική, η πλατφόρμα μάς προσφέρει ήδη πολλά κανάλια.
Μόνο στην Ελλάδα, υπάρχουν ήδη πάνω από 200 δημόσια Κανάλια Viber με εκατομμύρια μέλη που έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν.
Η HuffPost έχει το δικό της κανάλι στο Viber -ήδη με περισσότερα από 1.600 μέλη- και μοιράζεται καθημερινά με τους ανγνώστες όλα αυτά για τα οποία την έχουμε αγαπήσει: Ειδήσεις, αναλύσεις, viral, θέματα από τον επόμενο αιώνα, πρωτότυπο περιεχόμενο και συνεντεύξεις με Έλληνες (και όχι μόνο) που κάνουν τη διαφορά!
Το να βρούμε και να μπούμε σε ένα κανάλι στο Viber είναι εύκολη και απλή υπόθεση. Απλώς πληκτρολογούμε στη γραμμή αναζήτησης του Viber μια λέξη-κλειδί του περιεχομένου που αναζητάμε (π.χ. HuffPost Greece) και – έτσι απλά - μπορούμε να εγγραφούμε σε μια μεγάλη λίστα καναλιών και να σχολιάσετε τα θέματα που μας ενδιαφέρουν!
Επιπλέον το Viber είναι ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον για τους χρήστες, την ελεύθερη έκφραση, την πολυφωνία και τη δημορκατία. Πρόσφατα, το Viber εντάχθηκε στον Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕ κατά της ρητορικής μίσους, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση να διασφαλίσει ότι λαμβάνονται πρόσθετα μέτρα για την παρακολούθηση και την κατάργηση του περιεχομένου στα κανάλια σε περίπτωση που ένας χρήστης κοινοποιήσει ένα σχόλιο μίσους.
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες να μην ανησυχούν για την προσωπική τους ή την ομαλή και θετική εμπειρία των παιδιών όταν χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
To Viber και η HuffPost δεν σταματούν εδώ. Το αποκλειστικό πακέτο με αυτοκόλλητα της HuffPost στο Viber έρχεται πολύ σύντομα και δεν θα ξεκολλάμε!