Ερωτηματικά για το μέλλον ενός από τα δημοφιλέστερα online βιντεοπαιχνίδια της ιστορίας, του MMORPG (massively multiplayer online role playing game) World Of Warcraft προκαλεί η ακύρωση της μεγάλης ετήσιας εκδήλωσής του, BlizzCon.
Το World Of Warcraft της Activision Blizzard (γνωστό και ως WoW) κλείνει τα 20 χρόνια του φέτος, ενώ γενικότερα το franchise του Warcraft (άρχισε το 1994 με το Warcraft: Orcs & Humans) κλείνει τα 30. Οι φαν του παιχνιδιού συγκεντρώνονταν στο Αναχάιμ στην Καλιφόρνια κάθε χρονιά από το 2005 για τη BlizzCon για να συναντούν άλλους φαν, cosplay και να βλέπουν τις επερχόμενες εξελίξεις στον φανταστικό κόσμο του Azeroth. Για αυτόν τον λόγο, η ανακοίνωση της Activision Blizzard για την ακύρωση της φετινής BlizzCon προκάλεσε αίσθηση: Αναφέρθηκε ότι θα επιστρέψει στο μέλλον, ωστόσο δεν διευκρινίστηκε πότε, ενώ ειπώθηκε πως έρχεται μια σειρά από μικρότερης κλίμακας εκδηλώσεις.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, κάποιοι φαν υπέδειξαν ως αίτιο τη Microsoft, στην οποία ανήκει πλέον η Activision Blizzard (είχε εξαγοραστεί αντί 69 δισ. δολαρίων, στη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του gaming). Σημειώνεται πως στις αρχές του έτους είχε ανακοινωθεί πως θα απολύονταν 1.900 από τους 22.000 εργαζόμενους στο τμήμα gaming της Microsoft, και αυτό είχε θεωρηθεί πως θα επηρέαζε το προσωπικό της Activision Blizzard- παράλληλα ακυρώθηκαν οι εργασίες πάνω σε ένα φιλόδοξο project παιχνιδιού επιβίωσης που ήταν γνωστό ως Odyssey.
To BBC Newsbeat μίλησε σε δύο στελέχη του World of Warcraft νωρίτερα μέσα στον μήνα και πριν τις ανακοινώσεις περί BlizzCon, που διαβεβαίωναν ότι δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές στο δημοφιλές franchise και ότι η Microsoft υποστηρίζει πλήρως.
Η Χόλι Λόνγκντειλ, αντιπρόεδρος και εκτελεστική παραγωγός, είπε πως θεωρούσε τη συμφωνία ως θετική εξέλιξη για τους παίκτες, επειδή επέτρεπε στην ομάδα του Warcraft να ανταλλάξει ιδέες με άλλα στούντιο της Microsoft- προσθέτοντας πως είχε συζητήσεις με τις ομάδες του Minecraft και του Elder Scrolls. Ερωτηθείσα για το αν υπήρχε ενδεχόμενο να συναντηθούν αυτά τα franchises στο μέλλον, είπε πως δεν είχε κάτι να ανακοινώσει, μα «ποιος ξέρει;».
Σε διαφορετικό πλαίσιο, η Microsoft είδε τις πωλήσεις του Xbox να πέφτουν, και ο επικεφαλής gaming της εταιρείας, Φιλ Σπένσερ, επέμεινε πως η Microsoft δεν «γυρίζει την πλάτη της» στις κονσόλες. Η εταιρεία παράλληλα επεκτείνει την στρατηγική πολλαπλών πλατφορμών της κυκλοφορώντας προηγουμένως αποκλειστικά της παιχνίδια σε συσκευές άλλων εταιρειών. Κάτι τέτοιο ίσως θα μπορούσε να γίνει και με το World Of Warcraft, που προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο σε κονσόλες, με τη Λόνγκντεϊλ να λέει σχετικά πως «πάντα ψάχνουμε τρόπους να επεκτείνουμε το κοινό μας».