
«Μιλάμε για μία σήραγγα κάτω από την οδό Κατεχάκη, που ούτως ή άλλως έπρεπε να φτιαχτεί για να χρησιμεύει και ως αμαξοστάσιο της Γραμμής 4. Κατασκευάζεται με την αυστριακή μέθοδο για tunneling και όχι με Μετροπόντικα. Επρεπε να ανοίγει σε βήματα των 10 μέτρων, αλλά πήγε και το άνοιξε σε βήμα 160 μέτρων - το πάνω μισό μέρος της σήραγγας φανταστείτε. Η σήραγγα είναι κομμάτι του έργου...Η μέθοδος ήταν λάθος. Η Ελληνικό Μετρό δεν είχε στα χέρια της μία μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής», λέει ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, που αποκάλυψε την υπόθεση πριν από μερικές ώρες στη Βουλή, επιβεβαιώνοντας το μεγάλο λάθος.

«Δεν έχουν υπάρξει καθιζήσεις»
Ο Νίκος Ταχιάος είναι πάντως καθησυχαστικός ως προς τους κινδύνους που θα μπορούσαν να έχουν ανακύψει, τονίζοντας ότι (ευτυχώς) δεν υπήρξαν καθιζήσεις στην περιοχή της οδού Κατεχάκη.
«Εγγραφο της Ελληνικό Μετρό έλεγε, ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος δεν είναι ορθή. Δεν έχουν υπάρξει όμως. Εχει πλέον πάρει ανάδοχος εντολή να προχωρήσει με την αρχική μέθοδο και θα προχωρήσει. Εκεί θα πηγαίνουν το βράδυ οι συρμοί για να ”κοιμούνται. Θα ελεγθούν και οι υπάλληλοι οι οποίοι ολιγώρησαν. Ο επιβλέπων ανήκει στην Ελληνικό Μετρό και γι αυτό άλλωστε θα ελεγχθεί, επειδή δεν ειδοποίησε για αυτή την αλλαγή στο έργο...Για να λέω θα υπάρξουν συνέπειες, πάει να πει ότι δεν είπαμε ”δεν πειράζει”, Θα υπάρξουν κυρώσεις», καταλήγει ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών.