Σε βίντεο που παρουσίασε το δελτίο του MEGA (Τρίτη 7 Μαρτίου) προκύπτουν δύο στοιχεία:
1. Ο σταθμάρχης Λάρισας έθεσε σε οπισθοπορεία τον Προαστιακό (20′ λεπτά πριν από την σύγκρουση των τρένων), προκαλώντας την απορία του μηχανοδηγού για την ασυνήθιστη πρακτική. Ο μηχανοδηγός ακούγεται να ρωτάει επίμονα - δύο φορές - τον σταθμάρχη, γιατί συμβαίνει αυτό. Εκείνος αρχικά σιωπά και παρεμβαίνει τρίτος, ο οποίος αστειευόμενος υπαινίσσεται ότι δύσκολα θα λάβει απάντηση ο μηχανοδηγός...
2. Όταν απαντά τελικά ο μηχανοδηγός αναφέρεται σε «κουμπί» το οποίο «φλασάρει». Οι δημοσιογράφοι του MEGA προσπαθούν να εξηγήσουν τι σημαίνει αυτό, κάνοντας ρεπορτάζ.
Την τελική απάντηση, όμως, δίνει ο Πρόεδρος των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδούνιας, στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» (8 Μαρτίου), όταν τον ρωτούν για το «φλασάρει» ο Γιώργος Παπαδάκης με τη Μαρία Αναστασοπούλου - στο δεύτερο βίντεο.
Ο Κώστας Γενιδούνιας δηλώνει ότι η λέξη «φλασάρει» ένα κουμπί στον πίνακα του σταθμάρχη, σημαίνει ουσιαστικά ότι η «τράπεζα» (πληροφοριών που δέχεται ο σταθμάρχης) δεν λειτουργεί κανονικά.
Στοιχείο που, προφανώς, έπρεπε να αξιολογήσει ο σταθμάρχης, καθώς κατά τον Πρόεδρο των Μηχανοδηγών, τα κουμπιά δεν πρέπει να αναβοσβήνουν ποτέ στον πίνακα του σταθμαρχείου. Όταν αυτό συμβαίνει, είναι σαφής ένδειξης προβληματικής κατάστασης και πρέπει να αξιολογηθεί από τους σταθμάρχες - και φυσικά από αυτόν που έφερε την ευθύνη στη βάρδια της σύγκρουσης στα Τέμπη...