Η Twitter Inc έριξε την ευθύνη για την αναπάντεχη πτώση των εσόδων της, στην συνεχιζόμενη μάχη για να κλείσει την εξαγορά της, ύψους 44 δισ. δολαρίων από τον Ελον Μάσκ και στην γενικότερη εξασθένιση της ψηφιακής διαφημιστικής αγοράς.
Η πτώση των εσόδων συνέβη ενώ το Twitter έχει μηνύσει τον Μασκ, ο οποίος απέσυρε την προσφορά του να αγοράσει την εταιρεία και τώρα προετοιμάζεται για μία δικαστική μάχη, που είναι προγραμματισμένη να αρχίσει τον Οκτώβριο. Η αβεβαιότητα γύρω από την συμφωνία με τον Μασκ, ανησυχεί τους διαφημιζόμενους στο Twitter κι έχει προκαλέσει χάος στο εσωτερικό της εταιρείας.
Τα διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν μόλις 2%, στο 1,8 δισ. δολάρια, κάτω από το 1,22 δισ. που περίμενε η Γουώλ Σριτ.
Τα συνολικά έσοδα για το δεύτερο τετράμηνο της χρονιάς, στα οποία περιλαμβάνονται και οι συνδρομές, ήταν 1,18 δισ. Την ίδια περίοδο, τον περασμένο χρόνο, ήταν 2,19 δισ. και οι αναλυτές περίμεναν ότι φέτος θα έφταναν το 1,32 δισ.
Οι μετοχές του Twitter υπέστησαν πτώση 3% σήμερα.
Χθες, η εταιρεία του Snapchat, Snap Inc, δημοσιοποίησε αδύναμα αποτελέσματα και αρνήθηκε να κάνει προβλέψεις, επικαλούμενη ’ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες”, καθώς οι διαφημιζόμενοι προχωρούνν σε περικοπές.
Τόσο η Twitter, όσο και η Snap και η Alphabet, είδαν μία μικρή άνοδο στα έσοδα πέρισυ, καθώς οι εταιρείες ξόδεψαν σημαντικά ποσά για ονλάιν διαφήμιση, προσπαθώντας να συνέλθουν από την πανδημία. Ωστόσο, η πληθωριστικές πιέσεις και οι φόβοι για ύφεση, υποχρέωσαν φέτος τις εταιρείες να ξανασκεφτούν τα διαφημιστικά έξοδά τους.
Την ίδια στιγμή, το TikTok και η Apple, που δίνουν στους χρήστες τους τη δυνατότητα να μην συμμετέχουν στην καταγραφή των κινήσεών τους (data tracking) αρπάζουν μεγάλο μερίδιο της ονλάινν διαφημιστικής αγοράς.