«Για εμάς υπάρχει μόνο μία εκλογή, η 21 Μαϊου. Ολα θα κριθούν - και μετά - από το αποτέλεσμα αυτής της εκλογής. Ως αποτέλεσμα κοιτάμε μόνο την αυτοδυναμία. Αυτήν επιδιώκουμε, γι αυτήν παλεύουμε και εξηγούμε ότι σε εποχές κρίσης, πρέπει να υπάρχουν σοβαρές, στιβαρές κυβερνήσεις», δηλώνει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Ωστόσο, στην αποκλειστική συνέντευξή του στο Special Edition της HuffPost κάνει μισό βήμα παραπέρα, διατυπώνοντας την πρόβλεψη: Είμαι βέβαιος, ότι όταν προκύψει το εκλογικό αποτέλεσμα, όλοι θα ενσκύψουν στη βούληση που θα έχει εκφράσει ο ελληνικός λαός, προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος ακυβερνησίας.
Μόνη σκέψη η μάχη στην Α′ Αθηνών
Καθώς η προεκλογική κούρσα κορυφώνεται, ο Βασίλης Κικίλιας τονίζει ότι - πριν από κάθε σκέψη για μελλοντικούς κυβερνητικούς ή υπουργικούς ρόλους - τον απασχολεί και θα δώσει όλες τις δυνάμεις του στη μάχη της Α′ Αθήνας. Ο υπουργός Τουρισμού ήταν δεύτερος σε σταυρούς στις εκλογές του 2019, ωστόσο πολιτικοί αναλυτές εκτιμούν ότι ίσως βρεθεί ακόμα ψηλότερα στις 21 Μαϊου...
″Αυτό που θα επιλέξει και θα αποφασίσει (ο πρωθυπουργός) θα το κάνω με όλη μου την καρδιά”, δηλώνει απαντώντας στο ερώτημα “Kαι τώρα τι;” καθώς κλείνει ο κύκλος και στο υπουργείο Τουρισμού.
Παραδέχεται, πάντως, ότι η θητεία του στο υπουργείο Υγείας ήταν το δυσκολότερο έργο που έχει φέρει εις πέρας μέχρι σήμερα, στο πλαίσιο της άσκησης υπουργικών καθηκόντων, αφού όπως σημειώνει ήταν η στιγμή που τέθηκαν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές...
Ποιοι είναι οι «καλύτεροι τουρίστες» για την Ελλάδα;
Στο ερώτημα «οιοί είναι οι καλύτεροι τουρίστες για εμάς, για την Ελλάδα;» ο υπυοργός Τουρισμού απαντά λακωνικά αλλά και με χαμόγελο: «Αυτοί που θα μείνουν περισσότερο και θα ξοδέψουν περισσότερα. Οι λεγόμενοι ποιοτικοί τουρίστες. Και για το 2022 ήταν ομολογουμένως Αμερικανοί...Απευθείας πτήσεις από Ατλάντα, Σικάγο, Βοστώνη, Νέα Υόρκη - δύο αεροδρόμια - και Ουάσιγκτον...Delta, United και Emirates Δεν σταμάτησαν όλη τη χρονιά! 10 Iανοιυαρίου σταμάτησε μόνο η Delta και ξανα-ξεκίνησαν στις 11 Μαρτίου».
Εξαρχής ήταν στρατηγική΄μας να μεγαλώσει η τουριστική περίοδος. Κάνουμε διαφήμιση 12 μήνες το χρόνο...Μπορούμε κι άλλο; Βεβαίως και θέλουμε τουρισμό για όλες τις Περιφέρειες της χώρας, λέει ο Βαίλης Κικίλιας περιγράφοντας νέους στόχους και νέους ορίζοντες για τον ελληνικό Τουρισμό.