Εστιατόρια, apps μεταφορών και υπηρεσίες διανομής τροφίμων συνδράμουν στην βρετανική εκστρατεία εμβολιασμού για τον COVID-19, προσφέροντας εκπτώσεις, ακόμη και δωρεάν πίτσες ώστε να πειστούν οι νέοι να σηκώσουν τα μανίκια τους και να κάνουν το εμβόλιο.
Το πρόγραμμα, που ανακοινώθηκε την Κυριακή από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας, έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει το ποσοστό εμβολιασμού μεταξύ ενηλίκων κάτω των 30 ετών καθώς η Βρετανία δίνει αγώνα δρόμου να εμβολιάσει όσο το δυνατόν περισσότερους νέους πριν πιάσουν τα κρύα.
Ενώ περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στη Βρετανία έχουν λάβει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου, το ποσοστό για άτομα ηλικίας 18 έως 30 ετών είναι περίπου 60%, σύμφωνα με τις στατιστικές της κυβέρνησης.
Ο υπουργός Υγείας της Βρετανίας, Sajid Javid αφού πρώτα ευχαρίστησε τις εταιρίες για την προσφορά τους, προέτρεψε τους νέους να «επωφεληθούν από τις εκπτώσεις». Οι Uber, Bolt, Deliveroo και Pizza Pilgrims είναι μερικές από τις επιχειρήσεις που προσφέρουν τα εν λόγω κίνητρα.
Η βρετανική κυβέρνηση επιδιώκει να αυξήσει τα ποσοστά εμβολιασμού εν μέσω αύξησης των νέων λοιμώξεων, καθώς στόχος της είναι να άρει πλήρως τους περιορισμούς.
Η Βρετανία δεν είναι φυσικά το μόνο κράτος που επιστρατεύει προσφορές για πείσει τους απρόθυμους να σηκώσουν τα μανίκια τους. Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν κάλεσε τις πολιτείες και τις τοπικές κυβερνήσεις να καταβάλουν 100 δολάρια σε κάθε Αμερικανό πολίτη που θα εμβολιαστεί, σε μια προσπάθεια να δοθεί ώθηση στο πρόγραμμα ανοσοποίησης κατά της Covid-19, καθώς η εξαιρετικά μεταδοτική μετάλλαξη Δέλτα σαρώνει περιοχές της χώρας.
Πηγή: Associated Press