Τέσσερις σειρές βρετανικής παραγωγής βρέθηκαν στην κορυφή του Netflix το πρώτο εξάμηνο του έτους. Πρόκειται για το «Fool Me Once» (στην Ελλάδα με τίτλο «Το Δις Εξαμαρτείν»), το βραβευμένο με Emmy «Baby Reindeer», το απολαυστικό «The Gentlemen» του Γκάι Ρίτσι και το «One Day».
Επιπλέον, η 3η σεζόν του «Bridgerton» της Σόντα Ράιμς ήταν η Νο. 2 σειρά με τις περισσότερες προβολές παγκοσμίως από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2024. Η σεζόν σημείωσε 91,9 εκατομμύρια views σε διάστημα μικρότερο των δύο μηνών από την πρεμιέρα της στις 14 Μαΐου. Συνολικά, οι σειρές από το σύμπαν του «Brigerton» συγκέντρωσαν 189 εκατομμύρια views το πρώτο εξάμηνο του 2024 -τα views του «Queen Charlotte: A Bridgerton Story» έφτασαν τα 24 εκατ., (διπλάσια σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους), ενώ τα views της πρώτης και δεύτερης σεζόν του «Bridgerton» πενταπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο.
Οι σειρές με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για το πρώτο εξάμηνο του 2024 στην πλατφόρμα ήταν η μίνι σειρά «Fool Me Once» (108 εκατομμύρια views), η τρίτη σεζόν του «Bridgerton» (92 εκατομμύρια), το «Baby Reindeer» (88 εκατομμύρια), το «The Gentlemen» (76 εκατομμύρια) και η πρώτη σεζόν του live-action «Avatar The Last Airbender» (71 εκατομμύρια).
Όσον αφορά τις ταινίες, οι τίτλοι με τις περισσότερες προβολές στο εξάμηνο ήταν το «Damsel» με την Μίλι Μπόμπι Μπράουν (143,8 εκατομμύρια), το «Lift», η ταινία δράσης με τον Κέβιν Χαρτ (129,4 εκατομμύρια), η υποψήφια για Όσκαρ ταινία «Η Κοινωνία του Χιονιού» (103,8 εκατομμύρια), το θρίλερ «Under Paris» (84,7 εκατομμύρια) και η ταινία «The Super Mario Bros. Movie» της Universal/Illumination (80,3 εκατομμύρια).
Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Netflix την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου -πρόκειται για την τρίτη από τις εξαμηνιαίες μετρήσεις τηλεθέασης. Συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι συνδρομητές παρακολούθησαν περισσότερες από 94 δισεκατομμύρια ώρες στο Netflix, καταγράφοντας μία μικρή αύξηση από τα 93 δισεκατομμύρια του πρώτου εξαμήνου του 2023.
Ο Τεντ Σαράντος, συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, δήλωσε ότι η πλατφόρμα αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα τον τεράστιο όγκο δεδομένων, που καλύπτει το 99% του χρόνου προβολής στην υπηρεσία, με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια σε συνεργάτες, ατζέντηδες και εν γένει τη βιομηχανία.
Αλλά τα στοιχεία τηλεθέασης (τα οποία δεν ελέγχονται από τρίτους) αποτελούν επίσης μια ευκαιρία για το Netflix να θριαμβολογήσει για την κυριαρχία του στο streaming, όπως επισημαίνει το Variety.
Μιλώντας στις 18 Σεπτεμβρίου στο Fast Company Innovation Festival στη Νέα Υόρκη, ο Σαράντος δήλωσε ότι θα ήθελε να δει τους ανταγωνιστές να δημοσιεύουν παρόμοιες ολοκληρωμένες μετρήσεις τηλεθέασης -κάτι που φαίνεται απίθανο να συμβεί τουλάχιστον σύντομα, καθώς οι αριθμοί των ανταγωνιστών θα ωχριούν μπροστά στην κλίμακα του Netflix.
Ανακοινώνοντας τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2024, το Netflix τόνισε τις προβολές σε όλα τα είδη, με στόχο να καταδείξει το εύρος του περιεχομένου του.
Ενδεικτικά, το βραβευμένο με Emmy «Ripley» συγκέντρωσε 9 εκατομμύρια views, η 6η σεζόν του «The Crown» 12 εκατομμύρια, το «Griselda» 69 εκατομμύρια, το «3 Body Problem» 52 εκατομμύρια και το «Scoop» 19 εκατομμύρια.
Με πληροφορίες από Variety