Ξεκίνησε η εμπορική πορεία της Alfa Romeo Tonale hybrid

Από το Κόμο, την πόλη του Volta, οι πρώτες βόλτες του δυναμικού ιταλικού SUV.
sdv
sdv
ALFA ROMEO

Η Alfa Romeo τονίζει ότι η Tonale, είναι το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο της ιταλικής μάρκας και δεν έχουμε κανένα λόγο να την αμφισβητήσουμε, καθώς με τα στοιχεία που παρουσιάζει διαφαίνεται η τεχνολογική πρόοδος.

Η Tonale, εισάγει και τον εξηλεκτρισμό στην Alfa Romeo, μεταμορφώνοντας τη μάρκα, η οποία, συμβολικά, ξεκίνησε το εμπορικό της λανσάρισμα από το Κόμο, την πόλη όπου ο Alessandro Volta εφηύρε την πρώτη μπαταρία, όνομα που έγινε συνώνυμο της

Σχεδιαστικά, η Tonale παραγωγής είναι σχεδόν ίδια με το πρωτότυπο μοντέλο που είχε παρουσιαστεί προ πανδημίας στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Εχει καθαρές γραμμές, ιδανική κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων, πολύ άμεσο σύστημα διεύθυνσης, καινοτόμο brake-by-wire σύστημα πέδησης IBS που περιλαμβάνει τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και προσφέρει απόδοση, αμεσότητα και αντοχή με πολύ μικρότερο βάρος σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα.

Ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο άξονες και η επιλογή αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) σε όλες τις εκδόσεις για σπορ χαρακτηριστικά χωρίς συμβιβασμούς στο θέμα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης (διαθέσιμη και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Alfa Active Suspension» καθώς και σύστημα Dynamic Torque Vectoring, που μεγιστοποιεί τα επίπεδα πρόσφυσης στις στροφές και ελαχιστοποιεί το φαινόμενο της υποστροφής.

ALFA ROMEO

Η Tonale εφοδιάζεται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας, με over-the-air αναβαθμίσει και προεγκατεστημένες εφαρμογές, όπως της Alexa, που επιτρέπουν την επικοινωνία με το αυτοκίνητο ακόμα και ενώ ο χρήστης βρίσκεται στο σπίτι του.

Στάνταρ διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη αφής 10,25 ιντσών, που χάρη στο νέο λογισμικό έχουν άμεση ανταπόκριση στις εντολές και τα καθαρά γραφικά που επιτρέπουν την απροβλημάτιστη πληροφόρηση του οδηγού, χωρίς εκείνος να χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από το δρόμο.

Επίσης, παγκόσμια πρωτιά στην Tonale κάνει το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT (Non-Fungible-Token), το οποίο -εφόσον το επιθυμεί ο χρήστης- δημιουργεί ένα αναλυτικό και αδιάβλητο «ημερολόγιο» χρήσης του αυτοκινήτου που μπορεί να πιστοποιήσει τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου, προστατεύοντας την υπολειμματική του αξία. Στο άμεσο μέλλον το πιστοποιητικό NFT αναμένεται να αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό που θα καθορίζει την τιμή ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

ALFA ROMEO

Πέραν αυτών, εφοδιάζεται με μια σειρά προηγμένων συστημάτων προηγμένης οδήγησης (ADAS) νέας γενιάς, με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ενώ το Alfa D.N.A. επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει προγράμματα οδήγησης: Dynamic, Natural και Advance Efficiency, επεμβαίνοντας στην απόκριση του κινητήρα και τη διαχείριση του υβριδικού συστήματος, στην χαρτογράφηση του κιβωτίου ταχυτήτων, την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και την ανάρτηση στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με την «Alfa Active Suspension».

Ωστόσο, η μεγαλύτερη τεχνολογική πρόοδος, είναι η προσθήκη του υβριδικού συστήματος 48V, που δίνει δυνατότητες κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά. Ο υβριδικός κινητήρας 1.5 lt 48V - 160hp VGT (Variable-Geometry Turbo), συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 15kW (20hp) και 55Nm ροπής, και είναι σε θέση να κινήσει το όχημα ακόμα και αν ο θερμικός κινητήρας είναι εκτός λειτουργίας. Επιταχύνει σε 8,8 δευτ. στα 0-100χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 210χλμ./ώρα.

Το ίδιο μοτέρ, με άλλη χαρτογράφηση, αποδίδει 130 ίππους, έχοντας ίδιο ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τιμές επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας, 9,9 δευτ. και 195 χλμ./ώρα.

ALFA ROMEO

Η μπαταρία των 48V που τροφοδοτεί το σύστημα, βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου (περίπου στο κέντρο), και ζυγίζει περίπου 11 κιλά, με τη φόρτισή της να επιτυγχάνεται από τον κινητήρα, αλλά και κατά την επιβράδυνση του οχήματος, χάρη στο προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης IBS.

Στην αγορά θα προσφέρεται με τέσσερις εκδόσεις: Super, Sprint, Ti και Veloce, καθώς και με μια ειδική έκδοση EDIZIONE SPECIALE, η οποία θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες εντός του Μαϊου. Μέσω της χρηματοδότησης της FCA Bank και του προγράμματος “Drive Now” το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από 274 ευρώ/μήνα, ενώ θα καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ. και 5 χρόνια υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται τέλη Ιουνίου με τιμές κάτω από 38.000 ευρώ.

Δημοφιλή