Τα φιστίκια στις πτήσεις της απαγορεύει η EasyJet: Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, η γνωστή αεροπορική εταιρεία δεν σταματά απλά να σερβίρει φιστίκια, μα ζητά και από τους επιβάτες να μην καταναλώνουν προϊόντα με φιστίκια, προκειμένου να προστατέψει επιβάτες που έχουν αλλεργία σε αυτά.
Η κίνηση αυτή λαμβάνει χώρα καθώς αυξάνεται η πίεση από πλευράς καταναλωτών στο συγκεκριμένο θέμα: Ήδη εταιρείες όπως η Qantas, η Southwest Airlines, η Lufthansa και η British Airways έχουν αφαιρέσει τα φιστίκια από τη λίστα των σνακ που προσφέρουν στις πτήσεις τους (αν και οι περισσότερες τονίζουν πως δεν μπορούν να εγγυηθούν ένα «nut-free» περιβάλλον).
Οι επιβάτες με αλλεργίες στα φιστίκια και στη σκόνη τους πρέπει να υποδεικνύουν την ύπαρξή τους όταν κλείνουν πτήσεις και στο αεροδρόμιο. Η EasyJet έχει ειδική επιλογή στην ιστοσελίδα της για τέτοια αιτήματα.
«Η ασφάλεια και ευημερία όλων των επιβατών και πληρωμάτων μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας, οπότε έχουμε έναν αριθμό διαδικασιών για να βοηθούμε πελάτες που ταξιδεύουν με αλλεργία στα φιστίκια» ανέφερε εκπρόσωπος της αερογραμμής σε δήλωσή του στο CNN Travel.
«Ζητούμε πελάτες με αλλεργία στα φιστίκια να μας ενημερώνουν εν όψει ταξιδιών, και θα ζητήσουμε οι άλλοι επιβάτες στην πτήση να μην καταναλώνουν προϊόντα με φιστίκια που έχουν φέρει μαζί τους. Επίσης, σταματήσαμε την πώληση φιστικιών στο αεροπλάνο, και θα απομακρύνουμε και τα τελευταία προϊόντα που τα περιέχουν μέσα στους προσεχείς μήνες».
Αν και η εταιρεία παραδέχεται πως δεν είναι δυνατή η πλήρης απαγόρευση σε όλες τις πτήσεις, καθώς επιβάτες μπορούν να φέρουν φιστίκια μαζί τους παρά την έκκλησή της, ανέφερε πως θα αναλαμβάνει δράση σε «ακραίες» περιπτώσεις. «Όταν ένας επιβάτης με οξεία αλλεργία, που μπορεί να οδηγήσει σε αναφυλακτικό σοκ, ταξιδεύει μαζί μας, θα ζητήσουμε και άλλοι επιβάτες που ταξιδεύουν στην πτήση να μην τρώνε φιστίκια που έχουν φέρει μαζί τους» πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.