Οι Βρετανοί, οι Βέλγοι, οι Γάλλοι και γενικότερα κάποιοι λαοί της Ευρώπης κατά την διάρκεια της καραντίνας, αλλά και τώρα, δέχτηκαν πιέσεις να τρώνε περισσότερες μπριζόλες, πατάτες και τυρί, εξαιτίας του ότι η διαθεσιμότητα των προϊόντων αυτών ήταν τεράστια μετά το κλείσιμο των εστιατορίων τον Μάρτιο εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.
Οι παραγωγοί τροφίμων, παρά τον πανικό που δημιουργήθηκε στα σούπερ μάρκετ λίγο μετά την έναρξη των περιορισμών, όταν όλοι ανησυχούσαν για την επάρκεια της τροφής, συστήνουν πάλι στους πελάτες τους να αρχίζουν να αγοράζουν κάποια είδη περισσότερο και να τα αποθηκεύουν στο σπίτι.
Στο Βέλγιο, η εμπορική ένωση για την πατάτα, καλεί τους ανθρώπους να καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες, δεδομένου ότι υπάρχει τεράστιο απόθεμα αφού κανείς δεν αγόραζε κατά την διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας.
Ας μην ξεχνάμε πως η τηγανητή πατάτα είναι αγαπημένο φαγητό των Βέλγων, ενώ στους κεντρικούς δρόμους της χώρας δεκάδες καταστήματα πουλούν το έδεσμα για τους λάτρεις του είδους.
«Παραδοσιακά οι Βέλγοι τρώνε τηγανητές πατάτες μια φορά την εβδομάδα στο σπίτι και αυτό είναι μια γιορτινή στιγμή για όλους. Τώρα τους ζητάμε να αυξήσουν τις φορές σε τουλάχιστον δύο», λέει ο Ρομέιν Κουλς, γενικός γραμματέας του βιομηχανικού ομίλου, Belgapom.
Η ζήτηση για κατεψυγμένες πατάτες έχει μειωθεί σημαντικά κατά την διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, με την βελγική βιομηχανία να αντιμετωπίζει πιθανή απώλεια 125 εκατομμυρίων ευρώ, εάν οι χιλιάδες τόνοι πλεονασματικών σπόρων δεν πωληθούν φέτος.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα πιο ακριβά κομμάτια κρέατος, που συνήθως χρησιμοποιούνται από τα εστιατόρια, επίσης δεν πουλήθηκαν όλο αυτό το διάστημα.
Οι Βρετανοί πολίτες ενθαρρύνονται να καταναλώνουν περισσότερες μπριζόλες με το αρμόδιο υπουργείο να επενδύει 1,2 εκατομμύρια για την προώθηση της ιδέας.
Οι εταιρείες Quality Meat Scotland (QMS) και Hybu Cig Cymru (HCC) της Ουαλίας πραγματοποιούν, ειδικότερα, εκστρατεία 12 εβδομάδων για να εμπνεύσουν τους καταναλωτές να τρώνε βοδινό κρέας.
Στην Γαλλία από την άλλη, οι Αρχές συνιστούν στους πολίτες να αγοράζουν περισσότερο τυρί, καθώς οι πωλήσεις παραδοσιακών τυριών έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 60% κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Στην συγκεκριμένη χώρα ήδη «τρέχει» η εκστρατεία #Fromagissons, ένας συνδυασμός των λέξεων «Fromage» και «Agissons», που μεταφράζεται σε «Ας δράσουμε για το τυρί».
(Με πληροφορίες από Sky News)