Youtuber έφτιαξε ψεύτικο εστιατόριο και πουλούσε online ξαναζεσταμένα φαγητά

Και όλοι είπαν πως το φαγητό ήταν πεντανόστιμο.
Karisssa via Getty Images

Το online delivery βρίσκεται σε έξαρση τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως, ειδικότερα με την εμφάνιση ολοένα και περισσότερων εφαρμογών για τον συγκεκριμένο σκοπό (στην Ελλάδα δεν έχουν εμφανιστεί πολλές από αυτές που κυριαρχούν σε πολλές χώρες της Ευρώπης, όπως η UberEats και η Deliveroo). Ακόμα, όμως, και σε αυτές τις εφαρμογές, δεν θα μπορούσαν να μην σημειωθούν απατεωνιές.

Μία από αυτές συνέβη στην Ιταλία με πρωταγωνιστή έναν Youtuber, που πλησιάζει τους 1 εκ. συνδρομητές, τον Τζος Πίτερς. Στόχος του Ιταλού youtuber ήταν να αποδείξει ότι οι εστιάτορες μπορούν ανά πάσα στιγμή να κοροϊδέψουν τον πελάτη και αντί για ένα θεσπέσιο ιταλικό γεύμα, να διανείμουν μια «γκουρμέ» επιλογή ζεσταμένη στον φούρνο μικροκυμάτων.

Τι έκανε, λοιπόν; Στο βίντεο που μεταφόρτωσε στη δημοφιλή πλατφόρμα παρουσιάζει την ιδέα του. Κατάφερε με τους φίλους του να δημιουργήσει ένα εικονικό εστιατόριο με το όνομα «The Italian Stallion» (Ο Ιταλός Επιβήτορας) και άρχισε να διανέμει παραγγελίες μέσω της εφαρμογής Deliveroo. Τα γεύματα που πουλούσε ήταν προπαρασκευασμένα από βρετανικό μαγαζί. Εκείνος απλά τα έβαζε στον φούρνο μικροκυμάτων. Οι παραγγελίες που έφερε εις πέρας ήταν πέντε (αρκετές για τις ανάγκες του βίντεο),

«Καταφέραμε να στήσουμε το δικό μας εστιατόριο στην πλατφόρμα μέσα σε 2-3 εβδομάδες», εξηγεί στον TIME ο Πίτερς. «Μόλις πήραμε την έγκριση, απλά περιμέναμε να φτάσουν όλα τα υλικά για να ξεκινήσουμε τη δουλειά».

Ο δημοφιλής Youtuber της γείτονος χώρας επέστρεψε τα χρήματα στους πελάτες, καθώς είχαν πληρώσει αρκετά ευρώ για ένα προμαγειρευμένο γεύμα. «Δυο πελάτες μάς είπαν ότι το φαγητό ήταν τέλειο», συμπληρώνει γελώντας.

Το βίντεο το έχουν παρακολουθήσει περισσότερα από 240.000 άτομα και στέλνει το μήνυμα ότι πρέπει πάντα να είμαστε προσεχτικοί για τις διαδικτυακές αγορές μας.

Δημοφιλή