anayennese
«Η Σταύρωση» του Δομινικανού μοναχού και Ιταλού ζωγράφου της Αναγέννησης είχε πωληθεί σε αγοραστή στο εξωτερικό και επρόκειτο να φύγει εκτός χώρας μετά από δύο αιώνες.
Μία εξαιρετική στιγμή στην αυγή της ιταλικής Αναγέννησης, στην «πιο φιλόδοξη έκθεση που διοργανώνεται στη Νέα Υόρκη από την εποχή της πανδημίας».
Πώς μερικά από τα σπουδαιότερα έργα τέχνης του δυτικού κόσμου γεννήθηκαν μέσα σε μια εποχή βίας, παιχνιδιών εξουσίας και ανταγωνισμού.
«O Μιχαήλ Aγγελος είχε έναν εγωισμό πέρα από κάθε φαντασία. Oλη η τέχνη του ήταν αυτοβιογραφική. Υπό αυτή την έννοια, ήταν ένας μοντέρνος καλλιτέχνης».
«Καλλιτεχνικό γεγονός της χρονιάς, πιθανώς της δεκαετίας» η έκθεση, σύμφωνα με τη Washington Post.
Η γραμμή αίματος του Ντα Βίντσι είναι ακόμα εδώ.
Η κρυφή γεωμετρία και το δοχείο της μελάνης.
Η σχέση με το Salvator Mundi, το πιο ακριβό έργο τέχνης στον κόσμο.
Πιθανώς πρόκειται για την τελευταία δουλειά του αναγεννησιακού ζωγράφου πριν από τον ξαφνικό του θάνατο το 1520.
Εγκαινιάστηκε την Τετάρτη και έκλεισε την Κυριακή 8 Μαρτίου. Τα έργα ήταν ασφαλισμένα έναντι 4 δισ. ευρώ!