Louis Vuitton

Μ' αυτή του την κίνηση, ο οίκος παντρεύει τον κόσμο της τέχνης και της πολυτέλειας.
Περπάτησε ανάμεσα στα μοντέλα κρατώντας ένα πανό που έγραφε «Υπερκατανάλωση = Αφανισμός».
Με έμπνευση τις αντανακλάσεις στο νερό σχεδιάστηκε το όλο καμπύλες και ρυτιδισμούς εξωτερικό δημιουργώντας ένα εφέ τριών διαστάσεων.
Σάλος στο twitter για πουλόβερ που είχε τελικά τα χρώματα της σημαίας της Αιθιοπίας.
Καθόλου τυχαία επιλογή.
Οι ποδοσφαιριστές παραπέμπουν σε θυρωρό ξενοδοχείου από την διαφημιστική καμπάνια της γαλλικής εταιρείας, το 1921.
Εξηγούμεθα: Περισσότερο για να θαυμάσουμε και (πολύ) λιγότερο για να αγοράσουμε.
Και δεν θα παραμείνει για πολύ καιρό το μόνο εστιατόριο του οίκου πολυτελείας
Οταν η φαντασία των καλλιτεχνών οργιάζει, η μόδα γίνεται πιο ενδιαφέρουσα.