parayoyoi

Πάνω από 130 Έλληνες παραγωγοί τροφίμων, ποτών και φυσικών καλλυντικών, εξάγουν τα προϊόντα τους στις πιο δυναμικές αγορές του εξωτερικού.
Η παραγωγή του Fleur de Sel («άνθος του αλατιού») του Γκεράντ έχει εκτοξευθεί στα ύψη.
Η κοινωνική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό;», μετά το επιτυχημένο λανσάρισμά της στη Γαλλία, είναι εδώ και μήνες στην Ελλάδα και συντελεί στην βελτίωση της ζωής των παραγωγών.
Mια πρωτοβουλία που σε συνεργασία με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός δικτύου άμεσης σύνδεσης παραγωγών και καταναλωτών σε κάθε πόλη της χώρας.
Πώς λοιπόν μέσα σε συνθήκες φτωχοποίησης του πληθυσμού της υπαίθρου, κοινωνικής ερημοποίησης και ραγδαίων κλιματικών αλλαγών θα επηρεάσουμε τις εξελίξεις στην ΕΕ;