TripInView: Άλλαξε τον τρόπο που ταξιδεύεις!

Η πλατφόρμα παρουσιάζει την Μεσογειακή ακτογραμμή της Ισπανίας, της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας, του Μονακό και της Μάλτας, με συνολικό μήκος 40.000 χιλιόμετρα! Οι επισκέπτες «ταξιδεύουν» με 300 ώρες βίντεο και 800.000 φωτογραφίες, σε 500 παραθαλάσσιους προορισμούς στην ακτογραμμή της Μεσογείου και σε 7.500 σημεία ενδιαφέροντος, όπως παραλίες, μαρίνες, λιμάνια, αγκυροβόλια, χωριά και αστικές περιοχές, ενώ έχουν την δυνατότητα να δουν τα ξενοδοχεία και τα καταλύμματα όπως ακριβώς είναι.
Tuul / hemis.fr via Getty Images

Η πιο ακριβή επένδυση εν καιρό κρίσης στην Ελλάδα, ένα φιλόδοξο πρότζεκτ που στόχο έχει να φτάσει ψηλότερα από εκεί που βιντεοσκοπεί. Η ελληνική ομάδα του TripInView κατακτά τον κόσμο ως η πιο καινοτόμα πλατφόρμα για να ανακαλύψεις με μοναδικό τρόπο τους καλύτερους προορισμούς για τις διακοπές σου.

Είσαι έτοιμος να ανέβεις επίπεδα ως ταξιδιώτης;

Μια ομάδα με όραμα, δημιουργικότητα και τόλμη έχει βάλει σκοπό να αλλάξει τα δεδομένα για το πώς αντιλαμβανόμαστε έναν προορισμό και πώς σχεδιάζουμε τις διακοπές μας. Μιλήσαμε με τον Αχιλλέα Χατζηνίκο, πρωτοπόρο της όλης ενέργειας, ο οποίος μας εξήγησε γιατί και πώς ο τρόπος που θα οργανώνουμε εφεξής τα ταξίδια μας αλλάζει ολοκληρωτικά!

«Η ιδέα για το Tripinview γεννήθηκε, όταν ο Βαγγέλης Κασιμάτης, συνιδρυτής της Geotag Aeroview χρειάστηκε να αναζητήσει οπτικό υλικό για καλοκαιρινούς προορισμούς, για να τις στείλει σε ένα Γερμανό φίλο του, ο οποίος σκόπευε να κάνει διακοπές στην Ελλάδα. Τότε ανακάλυψε ότι, ακόμη και στα διάσημα και δημοφιλή μέρη, δεν υπήρχαν επαγγελματικές φωτογραφίες ή videos, οι οποίες να παρουσιάζουν τους προορισμούς διακοπών με ολοκληρωμένο και αντικειμενικό τρόπο.

Αυτή την έλλειψη, αλλά και την ιδέα να φωτογραφηθεί και να κινηματογραφηθεί ταυτόχρονα όλη η ακτογραμμή της Ελλάδας, την μοιράστηκε μαζί μου μια και ήμασταν χρόνια συνεργάτες και φίλοι. Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι, με ορισμένες ουσιώδεις αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο θα είχαμε στα χέρια μας μια ιδέα, η οποία με σωστή υλοποίηση θα οδηγούσε σε επιτυχία διεθνούς εμβέλειας. Ετσι πρότεινα να εξελιχθεί σε ένα παγκοσμίως πρωτότυπο διαδικτυακό ιστότοπο, ο οποίος να περιέχει, όχι μόνον την Ελλάδα, αλλά όλη την Μεσόγειο και σταδιακά οποιοδήποτε ενδιαφέρον σημείο στη Γη».

Φωτογραφίζοντας και βιντεοσκοπώντας από ελικόπτερα

«H εμπειρία στην φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση από ελικόπτερο προέρχεται από την ImagePro, στην οποία είμασταν συνέταιροι με τον Βαγγέλη Κασιμάτη και τον Σωκράτη Ευσταθόπουλο. Η ImagePro μετρούσε ήδη 500 ώρες φωτογραφήσεων και βιντεοσκοπήσεων, έχοντας αναλάβει παρόμοια projects για λογαριασμό διαφόρων εταιρειών. Με δεδομένη την παρουσία έμπειρης ομάδας για τα video και τη φωτογραφία, δώσαμε προτεραιότητα στην ομάδα ανάπτυξης της διαδικτυακής πλατφόρμας. Κατόπιν αναζητήσαμε ταλαντούχους επιστήμονες, οι οποίοι συνέβαλαν στο να υλοποιήσουμε το όραμά μας».

Καινοτομίες & αριθμητικά δεδομένα

«Εχουν εφαρμοστεί 4 + 2 καινοτομίες, δηλαδή συστατικά που συνυπάρχουν και δεν είχαν συνδυαστεί, ποτέ μέχρι σήμερα, με αυτό τον τρόπο.

•υπάρχει ταυτόχρονη κινηματογράφηση και φωτογράφιση της ακτογραμμής.

•η ακτογραμμή είναι πλήρης σε κάθε χώρα και είναι αποτυπωμένη σε φωτογραφίες και video «μέτρο προς μέτρο».

•η κινηματογραφική και φωτογραφική αποτύπωση γίνεται από επανδρωμένο ελικόπτερο.

•το οπτικό υλικό παρουσιάζεται δωρεάν, συγχρονισμένο και γεωδαιτημένο, σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα.

•στην διαδικτυακή πλατφόρμα, το video και οι φωτογραφίες μπορούν να εναλλάσσονται κατά την πλοήγηση μεταξύ τους και το ένα να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το άλλο. Αυτή η καινοτομία ονομάζεται TriSynchron®.

•Ο χάρτης είναι αυτός που αποτελεί τον οδηγό του video και των φωτογραφιών, δηλαδή ο χάρτης είναι ο video-controller και όχι το time-bar του video. Αυτή η καινοτομία έχει ονομαστεί COMVICO® - Content On Map Visual Indicator & Common Control.

H ομάδα κατάφερε να ολοκληρώσει το έργο του Tripinview μέσα σε τρία χρόνια, ενώ παράλληλα δημιουργούσε άλλα 2 καινοτόμα εργαλεία: ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης Περιεχομένου κι ένα εξελιγμένο σύστημα για on-line διαχείριση διαφημίσεων .

Η πλατφόρμα παρουσιάζει την Μεσογειακή ακτογραμμή της Ισπανίας, της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Πορτογαλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας, του Μονακό και της Μάλτας, με συνολικό μήκος 40.000 χιλιόμετρα! Οι επισκέπτες «ταξιδεύουν» με 300 ώρες βίντεο και 800.000 φωτογραφίες, σε 500 παραθαλάσσιους προορισμούς στην ακτογραμμή της Μεσογείου και σε 7.500 σημεία ενδιαφέροντος, όπως παραλίες, μαρίνες, λιμάνια, αγκυροβόλια, χωριά και αστικές περιοχές, ενώ έχουν την δυνατότητα να δουν τα ξενοδοχεία και τα καταλύμματα όπως ακριβώς είναι».

Μηνιαία επισκεψιμότητα

«Καθώς η επίσημη ανακοίνωση του Tripinview έγινε πολύ πρόσφατα, τα δεδομένα που έχουμε αφορούν μόνο στην δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας, που παρακολουθούσαμε κυρίως τα ποιοτικά στοιχεία και τα πρώτα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά.

Σε πρώτη φάση το Ελληνικό κοινό και στη συνέχεια χρήστες από 190 χώρες απ΄ όλο τον κόσμο -κάθε μήνα επισκέπτες από 130 διαφορετικές χώρες- χρησιμοποιούν τον ιστότοπο, είτε για να «ονειρευτούν» τις διακοπές τους, είτε για να εξερευνήσουν προορισμούς και να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, είτε για να δουν ξενοδοχεία και να κάνουν τις κρατήσεις τους. Ο μέσος χρόνος παραμονής ξεπερνά τα 8 λεπτά, που είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον μέσο χρόνο παραμονής στην παγκόσμια βιομηχανία τουρισμού, ο οποίος δεν ξεπερνά τα 3 λεπτά».

Στόχοι

«Στη δύσκολη αυτή συγκυρία, η επένδυση στο Tripinview έχει ξεπεράσει τα 3.000.000€, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις, που έγινε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από start-up εταιρεία στο χώρο της Πληροφορικής. Οι κύριες πηγές εσόδων είναι οι διαφημίσεις, οι συνδρομές από επιχειρήσεις του τουρισμού, η προμήθεια από κρατήσεις και η διάθεση του οπτικού περιεχόμενου σε ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις.

Με δεδομένο ότι, έως τώρα όλες οι πηγές εσόδων έχουν επιβεβαιωθεί και το πλάνο πωλήσεων έχει αρχίσει να υλοποιείται, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ιταλία, στην Τουρκία και στην Γερμανία, οι προβλέψεις μας είναι πως, πριν το τέλος του 2016 θα λειτουργούμε με θετικό πρόσημο».

Κατακτώντας το εξωτερικό

«Στον πρώτο άξονα στοχεύουμε στο συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου σε όλα τα επίπεδα, όπως την παραγωγή οπτικού περιεχομένου για νέες χώρες και σε νέους τομείς (ποτάμια, λίμνες, πόλεις κλπ) και την παραγωγή περιεχομένου σε αρκετές γλώσσες. Επίσης, εγκαινιάσαμε την πρώτη διεθνή καμπάνια του Tripinview, με την οποία ξεκινάει ένα 3ετές πλάνο Επικοινωνίας για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας ώστε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν τις διακοπές τους».

Start up στην Ελλάδα, αυτό το όνειρο!

«Δεν είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα για μια start up την Ελλάδα. Τόσο το πλαίσιο στο οποίο καλείται να λειτουργήσει, όσο και η νοοτροπία καθιστούν το εγχείρημα δύσκολο. Δεν είναι τυχαίο, ότι μόλις ένα ελληνικό startup δείξει το οποιοδήποτε ενδεχόμενο επιτυχίας, το επόμενο βήμα του είναι η Αμερική.

Ωστόσο, η κατάκτηση της διεθνούς αγοράς, από ένα Ελληνικό startup δεν είναι ανέφικτη, ειδικά σε περιπτώσεις, όπως είναι η δική μας, που χρησιμοποιούμε την παγκόσμια αγορά του διαδικτύου και την παγκόσμια αγορά του τουρισμού, ως πεδία ανάπτυξης».

Προτεινόμενοι προορισμοί για να ονειρευτείτε

Το σύντομο βίντεο από τις εσχατιές της Ελληνικής ακτογραμμής προβάλλεται αποκλειστικά για τους αναγνώστες της Huffington Post Greece

Δημοφιλή